6 Aralık 2013 Cuma

Aamir Khan,Salman Khan benden daha buyuk bir oyuncu.

Aamir Khan meslektaşlarının iyi işler yaptıkları zaman kendininde mutlu olduğunu söyledi.Aktör en çokta Salmana Khan'a övgüler yağdırıyor.

Salman'ı 'güç santrali' olarak nitelendiriyor.Kendisine Khanlar arasındaki rekabet sorulduğunda ise-ben bunu kendim için cevaplayabilirim,rekabet konusunda herhangi kimseye negatif düşünceler beslemiyorum bunun için anneme teşekkür ederim.

Bu benim doğamda yok bunun aksini düşünen insanları anlıyorum, başkalarının işlerine bakıpta şöyle düşünmüyorum-o nasıl bu kadar iyi yaptı ben nasıl yapabilirm,böyle hissetmiyorum.

Sanjay Dutt'ın 'Munnabhai M.B.B.S.' gördüğümde başarılı olmasından dolayı çok mutlu oldum,aynı şekilde 'Barfi!'içinde Ranbir adına mutlu oldum.

Salman benim dostumdur o benden daha büyük bir star 'Dabbang'ın başarısından dolayı çok mutlu oldum Salman'nın hiçbirşeye ihtiyacı yok,o tüm güce sahip sözlerinde bulundu.


Related Posts

Aamir Khan,Salman Khan benden daha buyuk bir oyuncu.
4/ 5
Oleh