27 Mayıs 2013 Pazartesi

Aamir Khan "Ben aşırı derece dindar bir insan değilim. Ben "maneviyata daha çok inanıyorum!''





Aamir , Hussain Khan Peşaver Han klanından gelen sadık , muhafazakar bir müslüman  ailede dünyaya gelmiş olsa da  kalbinde ki liberal ve isyankar düşünceleri bastıramayan bir genç olmuş, aynı zaman da kuşkusuz bir şekilde Allah'ın birliğine ve varlığına inanan islamıyetın üstün ve diğer dinleri toparlayan bir güç  olduğunu düşünmüş. Tabi Aamir hiçbir zaman  aşırı dinci ve muhafazakar bir kafa yapısında biri olmamış ..
 

Aşık olduğu kadının hindu - Bengalce'li olması aamirin aşkında da olumsuz bir etki yaratmamış..
 
O her zaman saygılı ve açık goruşlu bir insan olmuş, ilk eşi gb ikinci eşinin de hindu olması sanırım bunun bir kanıtı..   Actorün dine bakış açısı bazı kesimler tarafından eleştirilere de maruz kalıyor. O'nun iyi bir müslüman olmadıgını söyleyenler dahi çıkıyor. Aynı tepkiyi bir diğer musluman oyuncu  Shahrukh Khan'da maruz kalırken , dinleriyle eleştirenlere iki actörde açıkca , çekinmeden cvplarını veriyor. Bakalım Aamir Khan'ın dine bakış açısı nedir..
 
- Genel olarak dine ama özellikle İslamiyete bakış açın nedir ?
 
Aamir Khan : Ben insanların din ayrımcılığı yapmalarından nefret ediyorum açıkca.
Ben aşırı dindar bir insan değilim. Bundan rahatsızlıkta duymuyorum çünkü ben maneviyata daha çok değer veriyorum. Ben her gün Allah'a şükrediyorum , sadece günde 5  defa ona şükretmek zorunda oldugumu dusunmuyorum. Ben her dk. ona zaten şükrediyorum.
Başarılı olduğumda, üzüldüğümde, canım yandıgında yanı kısaca hayatın her anında zaten hıcbır aracı gerekmeksızın ben o'nunlayım..
 
- Yani ritüellere ve Hz.Muhammed'in ( sav ) tebliğ ettiği ,  İslamiyetin şartlarına, indirelen kutsal kitaptakı emirlere ne diyceksin ?
 
Aamir Khan : Ben bunlara inanmadığımı yada bunların göz ardı edilebilceğini söylemiyorum ki . Benim anlatmak istediğim insanın yaratanıyla iletişim halinde olması için bişey olmasına gerek var mı yani illa 5 vakitte mı yaratanla iletişim halinde olunuyor,teklif mi var kul ile Rabbi arasında.. 
İslamiyetin bir çok şartı var, Ramazan, oruç , kuran okumak , zekat vermek, fitre vermek  gb.. Ben bunları yapıp yapmadığımın hesabını kımseye vermek zorunda değilim. Benım gunahlarım da sevaplarımda sadece benı ve Rabbımı ilgilendirir. benım anlatmak istediğim bu açıkcası.
 
- Peki , Ramazan hakkında ki düşüncen nedir '' kutsal ay '' olarak goruyormusun ?
 
 Aamir Khan : Tabiki . Her gerçek müslümanın yaptıklarını yapıyorum bende.Ama politik davranmıyorum .. Ben dünyaya benim dualarım ve inancı yaşayış şeklimle goruyorum,inanıyorum . Özür dilerim ama hala mesela bazı kesimler çok muhafazakar, bu yüzden mesela başkalarının ibadet ve inançlarına kendilerininkinden daha çok karışıyorlar.
Ben bu konuda insanların arkamdan kötü konuşmalarına şaşırmıyorum . Onlara göre Aamir Khan , Shahrukh Khan , Nahin padta , Nahin raktha günde 5 vakit namaz kılmııyor, ama insanlar bilmiyor ki bizimde kendimizde bir hayatımız ve bu hayatın getirdiği sıkıntılar,yoğunluklar var.. İnsanların kendi inançları sadece kendilerini ilgilendirmeli,benim inancıma laf söylememeliler.
 
- Peki , 2 kez bir hinduyla evlendin bu konuda herhangi bir dini ikilemle karşı karşıya gelmedınmı ?
 
Aamir Khan : Hayır , hiçbirzaman. Biz birbirimizin dini yaşayış biçimine karışmayız bu kimseye düşmez ama tabiki benim bir konuda kesin söz hakkım var oda kesinlikle çocucklarımız müslüman olacaktır ve müslümanlığı öğreneceklerdir.

2010

Cevirmen : Hayrunnisa Kara

Related Posts

Aamir Khan "Ben aşırı derece dindar bir insan değilim. Ben "maneviyata daha çok inanıyorum!''
4/ 5
Oleh

84 yorum

Adsız
27 Mayıs 2013 19:27 delete

İyi,tamam,güzel sen maneviyata önem veriyorsun ama okuduklarımdan anladığım kadarıyla YÜCE RABBİMİZİN emrettiklerini tam anlamıyla yerine getirmiyorsun o zaman ne anladım ben bu maneviyattan.ALLAH seni 5 vakit namaza çağırıyor sen ise gelmiyorsun bu tabi senin tercihin ama benim aklım almıyor.
Ve şunu belirtmek isterim ki bir insanın hiçbir işi ALLAH'A olan ibadetinin önüne geçemez.Zaten toplasan 5 vakit namaz eeeennn fazla 2 saat eder,ama tabii herkesin dini yaşayışı farklı ben sadece üzüldüm karşımda daha dinine bağlı birisini bekliyordum.ALLAH hiçkimseyi yolundan ayırmasın,sevgili kullarından eylesin...

Reply
avatar
Adsız
27 Mayıs 2013 20:27 delete

Amin canim amin. Acikcasi Ben bekliyordum bunu soylemesini saygi duyuyorum.herkesin inanci kendinedir bunu dogru goruyorsa bunu uygular dinimizde zorlama yoktur onun ve Allah arasindadir her kulun oyledir ama tebrik ettim yani icindekini soylemis inancini soylemis dobra aamircan abimiz seviyom cok seni canimsin birde su Twitterini kullansan daha cok sevicem seni

Reply
avatar
Adsız
27 Mayıs 2013 23:10 delete

Ne demeliydi ? yapmadığı birşey hakkında yaptım mı demeliydi..Sırf insanlar onu sevsin diye .. Üzerine basa basa diyor ki '' benim anlayışım,hissettiklerim böyle,ben böyle yaşıyorum '' Kul bunu söyledikten sonra diğer insanlara susmak düşer islamiyete göre. cunku kimsenin iman derecesini ve ibadetlerini biz bilemeyiz.. Yorum yapmamız bile kul ile Allah arasına girmemize sebeb olur.

Reply
avatar
Adsız
29 Mayıs 2013 19:49 delete

bence eşlerine kendi diniinn güzelliğini gösterememiş...onların dindarlığından etkilemiş

Reply
avatar
Adsız
30 Mayıs 2013 16:24 delete

Ben ne dedim pardon ama yapmadigi bir seyide soyleyebilirdi dimi peki Ben ne dedim aferim ona ki acikca hislerinI belirtmis dedim.ay yani varya su ustte soyledigimin aynisi sen dile getirmissin saygi duymak duser diyoz ikimizde aymi taraftayiz bir daha oku istersen

Reply
avatar
Adsız
30 Mayıs 2013 16:25 delete

Bence yasadigi bolgenin etkisi buyuk ya her insan icin aynidir bu

Reply
avatar
Adsız
3 Haziran 2013 23:58 delete

Bu ALLAH ile arasındaki bağ biz karışamayız ama gönül isterki daha dindar birisi olmasını...

Arkadaşlar birşey sormak istiyorum aamir khan türkçe biliyor mu? bir şeyler gördüm de internette merak ettim siz de bir şeyler bulup paylaşırsanız sevinirim...!!!!!!!!

Reply
avatar
Adsız
26 Haziran 2013 13:44 delete

Bence burda Aamir Khan in neyi yapip yapmadigindan cok bu olaya nasil baktigina yogunlasilmali. Eslerinin hindu olmasi ve onun buna karismiyor olusu tamamiyle hosgorusunden kaynaklanan bir sey bence. Ayrica insanlarin kendine bakmadan baskalarina laf soylemelerinin yanlisligi uzerinde durup yine vermis mesajini :)

Reply
avatar
Adsız
4 Temmuz 2013 22:01 delete

aamir khanı gerçekten cooooook seviyorum ama bende böyle beklemiyodum hatta hacca gittigini öğrenince coook sevinmiştim keşke namazlarını dakılsaydı çünkü namaz çok önemli

Reply
avatar
Adsız
8 Temmuz 2013 22:28 delete

Adamın bakış açısı şu;BEN KENDİMİ ALLAH A GÜNDE 5 DEFA ŞÜKRETMEK ZORUNDA HİSSETMİYORUM yani diyor ki 5 VAKİT NAMAZIN FARZİYETİ KONUSUNDA ŞÜPHELERİM VAR bakın namaz kılmayan bir insana neden kılmıyorsun die sorsan o bunu kendi üşengeçliğinden dünyaya bağlılığından ileri geldiğini söler yada susar hatası vardır çünkü.AMA HANGİ İNSAN 5 VAKİT NAMAZI KILMAYA GEREK GÖRMÜYORUM DİYEBİLİR..sizce bu garip değil mi?ŞU DÜNYADA HEM SANATÇI HEMDE ''MÜSLÜMAN'' OLAN YOKTUR.BAHSETTİĞİM MÜSLÜMAN KELİMESİNİN AÇILIMI İSE ŞUDUR;BENİM İSTEDİĞİM BİRŞEYİ RABBİM İSTEMİYORSA KONU KAPANMIŞTIR''SÖZÜNÜ SÖYLEYEBİLMEK VE YAŞAMAKTIR.HEM BAYANLARLA FİLM ÇEKİOR FİLM İÇİN AYNI YATAĞA YATIYOR SARILIOR TUTKUYLA BİRBİRLERİNE BAKIOR HEMDE İSLAMI YAŞAMASINI MI BEKLİORSUNUZ AAMİRDEN..Pembe müslüman olmak böyle birşey.hemde toz pembe...dikkat edin bu pembeliğe kapılıpta sadece kimliğinde müslüman yazanlardan olmayın...........(3 noktanında ötes,i vardır anlamanız umuduyla)

Reply
avatar
Adsız
8 Temmuz 2013 22:39 delete

Allah ın kesin olarak farz kıldığı emir ettiği hükümler şunlardır;
*namaz kılmak
*oruç tutmak
*mahremi olmayan kadınlarla arkadaş vs olmamak(beraber rol almamak)
o kadınlara rol için dahi olsa sarılmamak mecbur kalmadıkça konuşmamak
*(erkeğin tesettürü göz kapaklarıdır)yani kadına bakmayacak
*göbek deliği ile diz kapağının arası gözükmeyecek HARAM...
ŞİMDİ SİZ EY MÜSLÜMANLAR BUNLARI BİLEREK BİRDAHA DÜŞÜNÜN.BEN SİZE DİNİMİZİN HOŞ GÖRÜSÜNE UYUN DİYORUM AMA ONUN SINIRINI İYİ BİLİN.ADAMA SADECE SAYGI DUYUN..HAYRANI OLUPDA HARAMA GİRMEYİN.GERÇİ BUGÜN MÜSLÜMAN KIZLAR GAVUR POPÇULARA RAKÇILARA ÖZENİORLAR AMA ELDEN NE GELİR BURAYI GÖRDÜK YAZIYORUZ OLAKİ DÜŞÜNESİNİZ...

Reply
avatar
Adsız
10 Ekim 2013 22:55 delete

Gündem 5 vakit farz bunu her an olurum demogosiyle 5 vakit emri!Biraz küçümser bakışı hoş değil!Farzı kıl nafile istediğin kadar ol!Biraz siyaset yapmış amr!

Reply
avatar
Adsız
18 Aralık 2013 00:06 delete

Kusura bakmayın ama burada kaç kişi Allah'ın her günü sürekli 5 vakit namazını kılıyor, düşünceleri çok hoşuma gitti hayatında ki aksaklıklar bazı şeyleri yapamasına engel olabilir ama bu inancını ve diğer olaylara karşı bir inanmamazlık değil, burada sizlerin ahkam kesmesi çok saçma cidden çok mantıklı harika bir adam insanların inancını bırakın siz değilde Allah eleştirisinden bulunsun.

Reply
avatar
Adsız
1 Ocak 2014 15:37 delete

Gercekten adam sanki okuyacakta sizlerin yorumlarını eyvah eyvah Türk'ler benim için neler düşünüyormuş deyip ar yapacak..Allah aşkına burada siz insanları sorgularken günah işlemiş oluyormusunuz adamın amel defterinin bir ucunda da siz mi tutacaksınız.Aamir KHAN'a hayranlık duyan bayan arkadaşım namaz önemli gerçekten namazını kılsaydı iyi olurdu diyorsun ama sana helal olmayan birisine hayranlık duyuyorsun belki de esine ihanet etmiş oluyorsun bu günah degilmi? kimsenin inancını sorgulamak kimseye düşmez ALLAH'tan başka...

Reply
avatar
Adsız
10 Ocak 2014 19:22 delete

AAMİR KHANIN DHOOM 3 FİLMİNİN MALANG KLİBİNİN ARKASINDA İLLUMİNATİ SEMBOLÜ VARRR!!!!!!
ARTIK GERİSİ SİZE KALMIŞŞŞŞ!!!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
16 Şubat 2014 18:10 delete

deme yav. illuminaticiler (masonlar-siyonistler) Aamir'e de mi kanca atmış. Vay ş.r.f...zler. İnsanları onların sevdiği kişiler ile vuruyorlar. Uyanık olmak lazım. İnşallah dediğn gibi değildir. Eğer öyle ise Allah kendisini muhafaza buyursun. Cümlemize uyanık olmayı nasip etsin..İLLUMİNATİ ye dikkat.....

Reply
avatar
16 Şubat 2014 18:10 delete

deme yav. illuminaticiler (masonlar-siyonistler) Aamir'e de mi kanca atmış. Vay ş.r.f...zler. İnsanları onların sevdiği kişiler ile vuruyorlar. Uyanık olmak lazım. İnşallah dediğn gibi değildir. Eğer öyle ise Allah kendisini muhafaza buyursun. Cümlemize uyanık olmayı nasip etsin..İLLUMİNATİ ye dikkat.....

Reply
avatar
16 Şubat 2014 18:11 delete

deme yav. illuminaticiler (masonlar-siyonistler) Aamir'e de mi kanca atmış. Vay ş.r.f...zler. İnsanları onların sevdiği kişiler ile vuruyorlar. Uyanık olmak lazım. İnşallah dediğn gibi değildir. Eğer öyle ise Allah kendisini muhafaza buyursun. Cümlemize uyanık olmayı nasip etsin..İLLUMİNATİ ye dikkat.....

Reply
avatar
16 Şubat 2014 20:25 delete

Bir gün Nasrettin Hoca`nın evine iki kişi gelmiş.
"Aramızda bir anlaşmazlık çıktı"demişler.
Biri derdini anlatmış, Nasrettin Hoca haklısın demiş.
Diğeride derdini anlatmış. Nasrettin Hoca onada haklısın demiş.

O sırada çayları vermekte olan Karısı atlamış,
"Bu nebiçim şey Hoca! ikisine de haklısın dedin?"
Hoca bi an düşünmüş ve karısına dönüp :
"neyapalım hanım sen de haklısın" demiş.

Reply
avatar
Adsız
26 Şubat 2014 19:44 delete

AMİN!! Rıza kardeşim keşke böyle olmasaydı.
Ben de klibi izleyince çook üzüldümm ALLAH bizi yolundan şaşırtmasınn!!
Umarım kendisi illuminatide değildir!!!!!!!!!!!:((((

Reply
avatar
4 Nisan 2014 16:31 delete

Adam çocuklarım kesin müslüman olacak diyo ondan bahseden yok. Söylermisiniz kaç kişi günde 5 vakit namazını kılabiliyor. Namaz borç eninde sonunda kılınacak. Ama haca gitmesi onun dini fikirleri hakkında bilgi veriyor. Ayrıca filmleride dürüstlük ,iyilik temalı. Aşırı ,müstehcen sahnelerine ben şahit olmadım.Eleştirirken biraz adil olmaya çalışın. Hem ibadetlerini reklam etmek zorundamı ?

Reply
avatar
Adsız
14 Nisan 2014 13:06 delete

Ağzına sağlık kardeşim. Bi kere adam kadınlarla iç içe flm çekiyor bide mülümanım diyor.Demek ki sadece müslümanım demekle olunmuyor.Sanatçı ya da Çok ünlü bir kişi gösterin bana 1 tane sadece Dinine sadık?

Reply
avatar
Adsız
14 Nisan 2014 13:16 delete

Yav güzel kardeşim adam müslümanım diyor ama müslümanlık la alakası olmayan şeyleri yapıyor. ALLAH' ın ona farz ettiği namazı gereksiz görüyor(KILMAMAK BAŞKA GEREKSİZ GÖRMEK BAŞKA!).BİR DE UTANMADAN MÜSLÜMAN BİR ERKEĞE YASAK OLAN(NİKAHI DÜŞEN) KADINLARLA FİLM ÇEVİRİYOR. AÇIN GÖZLERİNİZİDE GÖRÜN. ADAMA HAYRANSINIZ DİYE HATALARINI SAVUNMAYIN (NOKTA!)

Reply
avatar
Adsız
17 Nisan 2014 19:36 delete

Bir mümin dinin direği olan namazı göz ardı edemez!!!!!!
evet doğru filmlerinde fazla kötü sahne yok lakin bir mümine yakışır sahneler de yok !!!!
biz onun iyi yaptığı şeyleri de göz ardıda etmiyoruzz ...
İsterim ki daha dini filmler yapsın ama kendi bileceği iş.
ALLAH hiç kimseyi yolundan ayırmasın!!!!!!!!
AMİN!

Reply
avatar
Adsız
17 Mayıs 2014 15:49 delete

Arkadaşlar ben onu bunu bilmem ama şunu çok iyi biliyorum bu adamın son filminde dhoom da illuminati varrr bir izleyin ççooooookkkkk yyyaaazzzzıııkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
Adsız
19 Mayıs 2014 18:19 delete

bence aamir khan isteyerek veya istemeyerek illuminati de olabilir dhoom 3 te var onun bir resminde de var elinin içinde güneş bunlara dikkat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
Adsız
20 Mayıs 2014 15:06 delete

Adamın söylediklerini bence çok yanlış anlıyorsunuz,ben 5 vakit namaz kılmak zorunda değilim demiyor,bunun zaten farz olduğunu inkar edemeyeceğini söylüyor,ama diyor ki '' illa Allah'la aramda bağ oluşturmak için bunu yapmak zorunda değilim'' söylemeye çalıştığı şu,bunun yapılması gerekiyor normalde ama tek yolu bu değil,doğruda söylüyor kötü bişey söylemiyor ki,kendini Allah'a yakın hissetmenin bir çok yolu var,benim namaz kılmam gerekir ama kılmadanda yakın hissediyorum ama yaptığımın doğru olduğunu söylemiyorum diyor,ben Allah'a sadece günde 5 vakit değil her an şükrediyorum diyor,namazını kılsa çok iyi olacak tabi ki ama kötü bir şey söylememiş adam yani.Namazımı çoğu zaman kılamıyorum ama Allah'ın varlığını her zaman kalbimde hissediyorum diyor.Kimseyi yargılamak size düşmez,adam anlatmaya çalışmış,demiş ki '' benim günahlarımda sevaplarımda sadece beni ilgilendirir'' başkaları karışmasın diyor yani,hala ne karışıyorsunuz,bende isterdim daha dindar biri olsun ama yüreğinde hissettiğini söylüyorsa biz karışamayız.

Reply
avatar
Adsız
20 Mayıs 2014 15:07 delete

Kesinlikle katılıyorum,birilerini kınayarak süper müslüman olduğunu zannediyorsanız kınadığınız adam sizden daha müslüman.

Reply
avatar
Adsız
8 Haziran 2014 11:27 delete

Arkadaşlar DHOOM3 TEKİ İLLUMİNATİ BOLLYWOOD isteğidir ben iyice araştırdım AAMİR KHAN MÜSLÜMAN. Tekrar sölüyorum DHOOM3 TEKİ BOOLYWOOD'UN İSTEĞİDİR ARARŞTIRDIM BİLGİNİZE 08.06.2014 !!!!!!!

Reply
avatar
adsız
10 Haziran 2014 23:24 delete

Bakınız hepiniz birçok yorum yaptınız bir kısmını okudum bende fakat annayamadığım birşeyler var...aamir khan müslüman bu çok güzel fakat dinini tam anlamıyla yaşayamıyor zaten dinini tam anlamıyla yaşayan kaç müslüman varkii ..o yüzden pek fazla eleştiriye gerek yok biz yine diyoruzki Allah herkese ibadetini güzel yapmayı nasip etsin .. :-) :-)

Reply
avatar
Adsız
13 Haziran 2014 22:48 delete

Ben onun tişörtlerinde de görüyorum illuminati var ama bilemiyorum
illuminati bollywood isteği derken anlamadım nasıl yaniii????

Reply
avatar
Adsız
16 Haziran 2014 20:36 delete

Dhoom 3 Malang şarkısının en başında israilin 6 köşeli yıldızı meydana geliyor.

Reply
avatar
Adsız
18 Haziran 2014 14:32 delete

Bence Aamir khan'ın burada anlatmak istedigi Allahın hep onun yanında oldugunu hissetmesi ve çok yoğun oldugu için bazen namazlarının aksadıgını söylemektedir. Dhoomdaki 6 köşeli yıldız israilin bayragında var. Ama bollywood filmi oldugu için hiç birşey aamir'in elinde degil Bollywood'un istedigi gibi hazırlanmıştır. Bide aamir'in namaz kılmadıgını nereden biliyorsunuz ? Belkide ibadetini gizli yapıyordur. (Allah’ı gizlice zikredin!) [İbni Mübarek]

Reply
avatar
Adsız
19 Haziran 2014 13:19 delete

Bende aamir khan'ı çok seviyorum ve adamı haklı buluyorum adam zaten ben çok dindar birisi değilim diyor unutmayın ayrıca dinini sorgulamak bize düşmez biz sadece onu seviyoruz ve onun görüşlerinede katılıyorum dinini nasıl yaşarsa yaşasın bunun bize bir artısı ya da bir eksisi yok ve filmlerine gelecek olursak sayın arkadaşlar adamın işi bu ve mecburen bunu yapıyor ve yaptıklarını sorgulamakta bize düşmüyor biz sadece onu seviyoruz...daha fazla tartışmaya gerek yok!!

Reply
avatar
28 Haziran 2014 12:58 delete

evet kardeşim bu durumu çok güzel açıklamışsın sahtekarlık yapıp hergün namaz kılıyorum demesindense doğruları söylemesi çok daha iyi bence inanıyorum ki o çok iyi bir insan işte biri böyle çook başarılı olunca taşlanması normal Aamir i o kadar eleştiriyorsunuz da brad pit david becham olunca bir şey yok

Reply
avatar
28 Haziran 2014 13:03 delete

insanları tanımadan onun maneviyatını bilmeden böyle eleştirmen çok yanlış benc bu durum onunla Allah arasındadır bazı insanlar vardır ki dinin tüm gerektirdiklerini yerine getirir ama içten yapmaz ve biri vardır ki az ibadt etse bile içtenliği ve samimiyeti daha fazladır . Buda Yüce Allah katında daha makbuldur ama bu benim fikrim

Reply
avatar
28 Haziran 2014 13:05 delete

kesinlikle çok haklısın bizim bilgiç insanlarımız böyle işte kendisi Allah ı dahi diline almaz sonrada ona buna hocalık taslar insan önce kendine bakmalıdır

Reply
avatar
28 Haziran 2014 13:07 delete

o konunun açıklaması bu sitede var istersen zahmet et de oku lütfen

Reply
avatar
Adsız
17 Temmuz 2014 17:45 delete

türkiye de kaç müslüman her gün full namaz ya da ramazanda full oruç yapıyo??? adamın inanması yeter! çok ünlü olup parayı bulunca şöhret ve kadınlar onun da aklını başından alabilirdi. ama adam evli ve çocuk sahibi. filmlerinde ne sevişme ne de doğru dürüst bi öpüşme sahnesi var! bizim müslüman türkler bile ünlü olucam diye neresini açacağını, nasıl yiyişeceğini şaşırıyo! kaldı ki adam amerikalı olsa, ateist olsa o zaman onu öyle kabul edecek ve öyle sevecektiniz. namaz oruç kimsenin aklına gelmeyecekti. sırf adam müslüman olduğu için bu kadar yükleniyosunuz! yukarda bi arkadaşım çok güzel demiş "brad pitt ya da david beckham olsa bişey demezdiniz" diyerek! azcık kendinize gelin. HERKES ÖNCE KENDİ MÜSLÜMANLIĞINI SORGULASIN!

Reply
avatar
Adsız
17 Temmuz 2014 17:48 delete

bu arada eklemeyi unutmuşum:
ayrıca o adam geçtiğimiz senelerde HACCA bile gitmiştir, belki de burda boş boş ahkam kesenlerin yapamayacağı bir şeyi yapmıştır yani...

Reply
avatar
Adsız
17 Temmuz 2014 17:55 delete

aamir için filmde kadınlarla yatıp kalıkıyo diyenler.....
siz kendi hayatınızda çok masum, çok mülayimsiniz, eliniz kadın eline bile değmiyor, hatta onlara sapık sapık bakıp, sapık sapık düşünceler kurmuyorsunuz değil mi? adam en azından sanat için yapıyo onları... peki siz? hepiniz gerçek hayatta kim kime dum dumasınız ama maşallah aamir khan'a çamur atmaya gelince hepiniz sütten çıkmış ak kaşıksınız! bi de sanatçının dini olmazmış! o adam hepinizden mülayim! bi gidin yaaa!!!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
Adsız
26 Temmuz 2014 19:00 delete

açıkca söylüyor insanların başkalarının inançlarına karışmasını sewmediğini.

Reply
avatar
Adsız
14 Ağustos 2014 15:26 delete

aslına bakarsanız bu biraz da şirke giriyor .yani tamam namazlarını kılmıyor olabilir ama bunu kılmıyorum ewet diye düz bir şekilde de açıklayabilirdi ama kılmıyorum ama sadece namazla kalp bağı kurulmaz diyor . allah ne demiş kulum 5 vakit namaz kılsın demiş bence ona daha çok dikkatt edilmeli tabi bol maneviyat ile birlikte...

Reply
avatar
Adsız
4 Kasım 2014 00:25 delete

herkesin günahı kendine

Reply
avatar
Adsız
19 Kasım 2014 15:29 delete

ay allahım kardeşim senin adımın açıklamasını okurken hangi kafadaydın. bence adam belki bak belki diyorum 5 vakit kılmıyor sen kılıyorsun diyelim peki o beş vakitte allah olurken hoşgörüden hiç mi nasibini almadın adamla allah arasında olan niye seni geriyor adam adam gibi film yapıyor mu yapıyor eee sorun ne sana kötü örnek olmayacak kadar da uzakta sen kendi işine ne olur böyle düşüncelerinizi kendinize saklayın bizim de midelerimizi bulandırmayın bu güzel dinin de artık ismini bozmayın rica edeiyorum kendini başka yerdelerde kanıtlayın

Reply
avatar
Adsız
19 Kasım 2014 15:31 delete

çünkü bu sana kalmış herkesi sen cennnete götürecen

Reply
avatar
Adsız
12 Aralık 2014 00:07 delete

bence sizin yaptığınız adamı çekememek.. naptıysa size(ki bu adam tamamıyla iyi işler yapmaya çalışan,inançlı bir adam kaldı ki farzı yerine getirmiyor.olabilir bu sizi niye geriyor)herkes kendinden sorumlu.. lütfen Aamir ile uğraşmayı kesip kendinize bakın. sonra konuşun....!

Reply
avatar
Adsız
26 Aralık 2014 21:28 delete

Kusura bakmayın ama ben bu adama hak veriyorum sanki her başını kapatıp Müslüman'ım diyen Müslüman!!Allah'ın aşkına saçmalamayı kesin herkesin günahı kendinedir..Birçok Müslüman'dan daha iyi olduğunun kanısına bile vardım...Her başını kapatıp namaz kılan Müslüman değildir...Kalbinde Allah sevgisini taşımak şarttır...Bilmem anlatabildim mi!?!?! Siz eksiksizsiniz gibi konuşmayın...

Reply
avatar
20 Ocak 2015 00:50 delete

Bir musluman hindu ile evlenmesi caiz degildir hiristiyan veya yahudi ile caiz olabilir…
Bu adam musluman ama dinini ogrenmesi lazim
O zaman anlar… ..
Bir musluman baska bir muslumana karisabilirmi?
Karisamaz mi?
Emri bilmarufu okusa anlasa bu fikrinden vaz gecer…
Sanatci olupta bu konulari aciksa yazmasida guzel birse.… .
Iyi cok oldugu gibi ogrenmesi gereken cok sey var diye dusunuyorum

Reply
avatar
20 Ocak 2015 00:54 delete

Imandan sonra ilk sual namaz arkadaslar
Arastiralim lutfen…
Ilk soru kalp temizligi vsvsvs degil…
Dinimizi kafamiza gore degil kitabimiza gore ogrenerek yasayalim

Reply
avatar
Adsız
20 Ocak 2015 22:16 delete

Bence zamir khan çok yanlış düşünüyor maneviyat tan bahsediyor ibadet olmazsa maneviyat nasıl olur anlayamadım ?? Eğer gerçekten muslumanm deseydi bu ise en basindan baslamazdi boyle olacağını herkes bilir.. Boyle bir yaşamda nasıl namaz kılabilir ki biz bile bol zamanimiz olduğu halde kilmiyoruz. Gerçekten çok iyi bir oyuncu ama dedikleri çok yanlış 5 vakit namaza gerek olmadığını söylüyor resmen sacmalikk....

Reply
avatar
7 Şubat 2015 17:20 delete

Bakın kimse kimseyi ilgilendirmez.Aamir Khan'ın kendi düşüncesi bu.Ama onu eleştirmeyi bırakıp kendi kusurlarınıza bakın. Lütfen, hiç kimse dört dörtlük değildir.Onun günahı onun boynuna.Günahını siz mi ödeyeceksiniz de bu kadar çok eleştiriyorsunuz onu?

Reply
avatar
Adsız
16 Şubat 2015 14:46 delete

Siz Aamir Khan'ın ibadetlere GEREKSIZ dediğini nereden çıkardınız? ?Bütun metni okuyun cümle cümle bakalım adam ne söylüyor? Sadece namaz kilmakla mi oluyor diyor? Ona bakarsaniz (isim vermiyim) bazı cemaat veya mezhebe mensup insanlar sürekli namaz kılıyor peki bunlar Allah katında kabul mu? Ama bir insan gerçekten içinde asıl dini yaşıyorsa buna kimse karışmaz.Hatta bir âyet bile var.ÜSTÜNLÜK ANCAK TAKVA ILEDIR.Bizler onun takvasını bilemeyiz...Eleştirenlere de bir söz vardır KIMSEYI GUNAHINDAN DOLAYI KINAMA! GÜNAHINDAN HABERIN OLUR TÖVBESINDEN HABERİN OLMAZ!!

Reply
avatar
22 Şubat 2015 18:29 delete

Aamir'in kişiliğinin böyle yorumları görmezden gelmek olduğunu biliyorsunuz boşuna burada ''Ayh şnn nsl Müslüman oldğna innyrsnz .s .s'' diye yorumlar yapmayın. Adam Allah'a her an şükrediyormuş bunu daha mantıklı buluyormuş o zaman SİZE NE? İnsanların hiçbir şeyine karışmak size düşmez, sevmeseniz de saygı duymak ZORUNDASINIZ. Ama tabi bizler Müslümanız ve sadece Müslümanları sevebiliriz hatta sadece namaz kılanları, kapananları, oruç tutanları sevebiliriz SİZE GÖRE değil mi?? HAYIR. Allah Müslümanlardan başka din istemeseydi diğer dinlere mensup insanlar yaratmazdı diye düşünüyorum, aynı zamanda İslam'ın da başka mezhepleri olmazdı aynı şekilde. Demek ki birilerinin farklı düşünceleri olması hayatın doğru olması için şart. Ben de Müslümanım ama her dine ve düşünceye saygı duyarım, sevmesem de. O yüzden kusura bakmayın ama siz ne kadar burada klavye cambazlığı yapıp Aamir'in Müslüman olduğunu inkar etseniz de, sözleriniz aynı şekilde kendinize geri dönecek çünkü İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ DEĞİŞTİRECEK KADAR MANTIKLI DÜŞÜNMÜYOR VE MANTIKLI KONUŞMUYORSUNUZ. Bu yüzden kendi inancınızı gösteriş yapmadan yaşayın ve insanların yaşamlarına karışmayın. Çünkü insanların içlerini asla bilemezsiniz. Şu an dinle ilgili binlerce şey söyleyip, kapanıp, Müslümanlık kadar saf bir dini siyasete karıştıranları görmüyor musunuz? Ben dinini doğru yaşayan bir Hristiyanı gösteriş yapan ve yobaz bir Müslümandan daha çok severim kimse kusura bakmasın. Adam gerçekten çok doğru söylemiş bu arada, bir kez daha Aamir'in aklına hayran kaldım.

Reply
avatar
24 Kasım 2015 20:47 delete

Seni seviyorum aamir khan ama zamaninin yogun oldugunuda biliyorum her ne kadar yoğun olsanda yinede allahin farz kildigi herseyi yapmaliyiz istersek yataklik olalim namaz farz..😊😊😊😊

Reply
avatar
Adsız
14 Ocak 2016 15:07 delete

ya hacı YALAN OLDUĞU BESBELLİ ADAM KABEYE GİDSİN SONRA SİZİN GİBİ AMKLARDA

Reply
avatar
Adsız
14 Ocak 2016 15:08 delete

BENCE ADAM ÖYLE BİRİ DELLLLLLLLL (AMK)

Reply
avatar
15 Ocak 2016 17:01 delete

Ee adam tamda bizim gibi ozaman herkes müslüman ama namaz kılan? Yüzdeye vursak 20yi geçme:zh

Reply
avatar
Adsız
18 Ocak 2016 21:16 delete

ya adam hindistan da hinduluğun yoğun olduğu bir ülkede yaşamış müslüman olmuş oynadığı filmlerde bir çok şarkısında inancını dile getirmiş dhoom 3 klibinde illu sembolu var diyorsunuz ya o sarkının anlamına baktınız mı dua , secde, yaradn rabbim... herkezin bir bakış açısı var ve herkezin günahı kendine !
YA ADAMI KÖTÜLEMEK İÇİN İĞNEYLE ÇEKİYORSUNUZ OYSA Kİ GÜZEL İLTİFAT DA EDEBİLİRSİNİZ DEĞİL Mİ KİMSE BAHSETMEMİŞ ADAM ÇOÇUKLARINI MÜSLÜMAN OLMASINI İSTİYOR ? HER ŞEYE BİR ŞEY BULUYORSUNUZ . TÜRKİYEDEKİ SANATÇILAR ÇOK İYİ YA ... İÇİNİZDE OLDUĞUNUZ BİR DURUMU BIRAKIP ALAKASIZ DURUMLARA GİTMENİZ ÇOK MANTIKSIZ ... AAMİR KHAN İYİ BİR OYUNCU DEMEKKİ BÖYLE BİLİYOR YA DA BUNU SEÇİYOR NASIL OLSA GÜNAHI SİZE OLMAYACAK

Reply
avatar
Adsız
20 Ocak 2016 13:46 delete

aamir khan a kesinlikle katılıyorum eminim o bir çok Müslümanım deyip ne yaptığı belli olmayan insanlardan daha mükemmel herkes kendi dinine olan bağlılığını sorgulasın bizahmet.ALLAH IM AAMİR KHAN I KÖTÜ ELEŞTİRİLERDEN KORUSUN ONU SALİH KULLARINDAN EYLESİN AMİN.SENİ ÇOOOK SEVİYORUM.ZENNURE VE CEYLAN

Reply
avatar
18 Şubat 2016 00:59 delete

En basta birisi yorum yapmis namaz kilmiyorsun nasil muslumansin diye turkiyede kac musluman namaz kiliyo bunu gectim kac musluman sadece cumaya gidiyo aamir khaninda dedigi gibi herkesin dini kendine her koyun kendi bacagindan asilir bu adam hacca gitmis bi adam bu adamin muslumanligindan once siz kendi muslumanliginizi yargilayin ....

Reply
avatar
18 Şubat 2016 01:02 delete

En basta birisi yorum yapmis namaz kilmiyorsun nasil muslumansin diye turkiyede kac musluman namaz kiliyo bunu gectim kac musluman sadece cumaya gidiyo aamir khaninda dedigi gibi herkesin dini kendine her koyun kendi bacagindan asilir bu adam hacca gitmis bi adam bu adamin muslumanligindan once siz kendi muslumanliginizi yargilayin ....

Reply
avatar
9 Mart 2016 10:38 delete

Bir insan önce kendini eleştirmeli sonra bir başkasını bir insanın düşüncesini hayat biçimini kimse ırgalayamaz kimse kimsenin ne yaptığını yada yapmadığını sorgulayamaz bir insanın günahına sevabına onunla Yaradanı arasındadır müslümanın deyip bir insanın düşüncesini hayat biçimini eleştirmek tuhaf peygamber efendimiz Hz Muhammed (s.a.v)bile herkesin düşünce özgürlüğü vardır demiş se peki sizin bu yaptığınız da ne öyleyse sadece bir insanı kötülemek namaz kılmıyor o zaman müslüman değil bunu sen mi bileceksin Yaradanının işine mi karışacaksın ne haddine ya Aamir khan ya bu adamı bile kötüleyebiliyorsanız daha size diyecek bi şey bulamıyorum Aamir khan benim ideolüm onun çok şeyini örnek alıyorum adamın dibi o aamir khan main tumhen pyar karta hun 😘 😘 😘

Reply
avatar
19 Mart 2016 05:16 delete

Amircim bak üzme beni seni çok seviyorum düşünsene dünya onların cennet bizim olsun 😊😊
Inşallah dogru yolu bulur herkes seni çoook seviyorum.❤💙💚💛💜

Reply
avatar
19 Mart 2016 05:17 delete

Amircim bak üzme beni seni çok seviyorum düşünsene dünya onların cennet bizim olsun 😊😊
Inşallah dogru yolu bulur herkes seni çoook seviyorum.❤💙💚💛💜

Reply
avatar
20 Mart 2016 09:48 delete

Bence iyi konuşmuş çünkü diyor ne olursa olsun benim çocuklarım müslüman olacaklar

Reply
avatar
31 Mart 2016 23:40 delete

insan sürekli kulluk halinde dr zaten namaz iletişim aracı yada zorunlu olarak yapmayı görmeyin namaz senin ruhuna bir takım besinler yüklemek içindir ki yaparsın yada yapmazzın sonucuna da sen katlanırsın

Reply
avatar
Adsız
3 Nisan 2016 20:28 delete

allah allah bu ne ya maneviyatmış bu daha önemli ise yüce allah neden namazı orucu zekatı vb ibadetleri bizden kesinlikle istiyor.sanki bu ibadetlerin haşa Allah a bir yararı varda eğer sen şeksiz ve şüphesiz Allah a inanıyorsan O nun emir ve yasaklarına uyacaksınbilmiyorum ama sen kur an a inamıyor musun çünkü bunun başka bir açıklaması olamazHA AYRICA PEYDAMBERİMİZ MANEVİYATA ÖNEM VERMEDİĞİ İÇİN Mİ NAMAZ VS İBADETLERİ EKSİKSİZ VE HATTA FAZLASIYLA YAPIYORDU......

Reply
avatar
Adsız
3 Nisan 2016 20:31 delete

BİZENE DİYORSUN DA O ZAMAN O KİŞİ BEN MÜSLÜMANIM DEMEYECEK O KADAR ANLADIN MI MÜSLÜMANLIĞI YANLIŞ ANLATA ANLATA BU HALDE DEĞİLMİYİZ Kİİİİİ

Reply
avatar
8 Mayıs 2016 11:06 delete

Arkadaşlar lütfen bi insanın içini bilmeden yorum yapmayın. Hem yaziyi da yanlış anlamışsiniz. Bi de şöyle sahneler var ayıp günah diyorsunuz ya sizin izlediğiniz diziler filmler ne kadar masum ki konuşuyosunuz. Daha evlenmeden birlikte olanlar var onlara bakıyorsunuz böyle olunca da aman şöyle aman böyle diyorsunuz. Hem siz namaz konusunda ahkam kesiyonuz siz kiliyonuz mu 5 vakit aksatmadan hasta olunca bile olsa kılıyor musunuz kim olursa olsun ona buna akıl hocalığı yapmadan önce kendinize bakın öyle konusun ben aamir khan i savunduğum ya da çok sevdiğim için demiyorum kim olsa aynısını derdim ama böyle ahkam kesmeye devam etmeyin 😠

Reply
avatar
8 Mayıs 2016 11:16 delete

Arkadaşlar bir insanın içini bilmeden yorum yapmayın yukarıdaki yazıyı da yanlis anlamışsınız hem sizin izlediğiniz diziler filmler çok mu düzgün daha evlenmeden beraber oluyorlar onlari izlersiniz ama böyle düzgün insanlarin filmlerine illa kulp bulursunuz. Adam akıllı yazılar yazmamışsiniz bi de diyonuz ya namaz sart diye siz 5 vakit kiliyonuz mu hasta olsaniz bile ben adamı çok sevdiğim için ya da savundugum için demiyorum kim olsa aynini derdim lütfen tanımadığınız kişilere akıl hocalığı yapmayın önce kendinize bakın adam olun😠😠😠

Reply
avatar
8 Mayıs 2016 11:25 delete

Arkadaşlar lütfen bi insanın içini bilmeden yorum yapmayın. Hem yaziyi da yanlış anlamışsiniz. Bi de şöyle sahneler var ayıp günah diyorsunuz ya sizin izlediğiniz diziler filmler ne kadar masum ki konuşuyosunuz. Daha evlenmeden birlikte olanlar var onlara bakıyorsunuz böyle olunca da aman şöyle aman böyle diyorsunuz. Hem siz namaz konusunda ahkam kesiyonuz siz kiliyonuz mu 5 vakit aksatmadan hasta olunca bile olsa kılıyor musunuz kim olursa olsun ona buna akıl hocalığı yapmadan önce kendinize bakın öyle konusun ben aamir khan i savunduğum ya da çok sevdiğim için demiyorum kim olsa aynısını derdim ama böyle ahkam kesmeye devam etmeyin 😠

Reply
avatar
8 Mayıs 2016 12:04 delete

Ya arkadaşlar bir insanı tanımadan yorum yapmayın saçma sapan konuşmussunz Yaziyi da yanlış anlamışsınız hem sizin izlediğiniz diziler filmler çok mu düzgün daha evlenmeden birlikte olanlara bi şey demiyonuz başarılı birini de karaliyonuz hem de siz 5 vakit namaz kiliyonuz mu da burda ahkam kesiyonuz önce siz kendinizi duzeltin sonra akıl hocalığı yapın eminim bu adam burdakilerin hepsinden daha muslumandir lütfen düzgünce konuşun ��

Reply
avatar
8 Mayıs 2016 14:40 delete

Ya arkadaşlar bir insanı bilip bilmeden yargılamayın hem yazıyı da yanlış anlamışsınız böyle ahkam kesiyosunuz da siz Allah in emri 5 vakit namaz kılıyor musunuz orucunuzu adam gibi tutuyor musunuz akıl hocalığı yapmadan önce kendinize bir bakın sizin baktığınız diziler filmler çok mu düzgün her turlu pislik var birini bilip bilmeden saçma sapan konuşmayın lutfeeeen

Reply
avatar
10 Mayıs 2016 07:26 delete

Müslimanım da ibadetlerini yerine getirmeyen milyonlarca insan varken sadece ünlü ve açık konuşuyor diye onamı kızıcaz... Rabbimle onun arasında!!! Ben filmlerine bayılıyorum 😊😊

Reply
avatar
Adsız
24 Mayıs 2016 18:08 delete

ya Allah aşkına ne diyonuz yaa siz dinine güveniyor mu evet allaha güveniyor mu evet sen onun yerinde olsan hemen onla bunla gezerken hem ayrıca onlar montaj oluyo yapamadığın bir sanat yeteneği yani beceremediğin bir rol için kıskanma ve biraz daha araştır ben aamir khan ın 4 saatlik röpörtajlarını istedim onu bütün okula yaydım ve şu anda sen çıkıp böyle diyorsun bilip bilmeden

Reply
avatar
önce sen
28 Mayıs 2016 21:24 delete

sanırsın türk Müslümanlar harıl harıl namaz kılıyor gerçekten iman kimde var önce herkez kendini kurtarsın onun günahınada sevabınada ortak değiliz sitem etmeye gerek yok

Reply
avatar
28 Mayıs 2016 21:38 delete

Kızlar önünden geçerken onlara görmemiş gibi bakan yanınızdan geçen erkeğin parfümü nasıl güzelmiş diyen bizleriz. Ve ayrıca dinimize göre kimsenin dini görüşü hakkında kötü yorum yapma hakkımız yok. Sadece tek bi soru soruyorum? 5vakit namazınızı kılıp her saniye Allah'ı zikir ediyor müslüman gibi yaşıyor musunuz ? Ben kendimce hayır diyorum. Önce kendimizi sorgulayalım. Şu yaptığınız bile kul hakkı. Bu da benim düşüncem. Allah bizi kendi yolundan ayırmasın diyelim.

Reply
avatar
29 Mayıs 2016 22:44 delete

Namaz Allahın kesin emri yani farz Ama bunu yapmamak da günah. Allah ona Ağız burun göz herşeyini kusursuz vermiş o namaz kalmıyor (karşıyım böyle düşünmesine)

Reply
avatar
23 Haziran 2016 01:41 delete

dhoom 3 deki illuminati yok o arkadaki simge hz davutun mührünün simgesidir bilip bilmeden konuşmayınoo

Reply
avatar
23 Haziran 2016 01:44 delete


dhoom 3 de illuminati ye dair bişi yok o arkadaki simgeyi diyorsan o hz davutun mührünün simgesi biraz araştır lütfen asıl sana yazık!!!

Reply
avatar