6 Aralık 2013 Cuma

Filmlerle Topluma ve Ulusal Yapıya Katkıda Bulunmak İstiyorum.


Bollywoodun dev oyuncu ve yapımcısı Aamir Khan oyuncu olduğu için siyasete katılmadığını söylüyor.

O UNİCEF büyükelçiliği çocuk beslenme teşviki kampanyasına katıldı ve sunuculuğunu yaptığı programda bu tür siyasi olayları işledi fakat siyasete tamamen katılmadı..

Aamir Khan dün katıldığı programda :''Ben politikaya girmeyi düşünmüyorum.Filmleri ve gösterileri kullanarak topluma ve ulusal yapıya katkıda bulunmak istiyorum.Her insan politik bilince sahip olmalı en azından sosyal konularda temel bir anlayışa sahip olmalı çünkü bilinçli seçimler yapmanın tek yolu bu..'' dedi.

Geçmişte hassas bir konu olan disleksi hastalığı onun yönetmenliğini yaptığı ve eğitim ile eğlencenin ustalıkla işlendiği Taare Zameen Par filmiyle gündeme gelmişti ..

Yine o sunduğu sosyal içerikli  Satyamev Jayate adlı programıyla kadın, bebek cinayetleri ve çeyiz gibi konular hakkında şaşırtıcı gerçekleri ortaya koydu..

''Ben hissediyorum ki nerede olursam olayım, bu benim platformum ve ben burda mutluyum.. Bu iş sayesinde (Satyamev Jayate) topluma birçok yenilikler getirebiliriz.Bunun için çalışıyorum. İletişim ve  anlatma kabiliyetimin güçlü olduğunu hissediyorum..İnsanların kalplerine dokunabilirim ve bunlarla insanlara ulaşabilirim.Bu ulusal yapının önemli bir parçasıdır..'' diye ekledi..

Related Posts

Filmlerle Topluma ve Ulusal Yapıya Katkıda Bulunmak İstiyorum.
4/ 5
Oleh