7 Nisan 2013 Pazar

Aamir Khan ve Toi arasinda samimi bir sohbet




T: Talaash için ne saçlarinizi traş ettirdiniz nede kaslarinizi gösterdiniz..Talaash'da bizi en iyi ne bekliyor?

A: Talaashin ne sac trasima nede kaslarima ihtiyaci yok.Insanlarin düsündügü gibi, endiseli bir film ama gerilim degil.Senaryo benim cok hosuma gitti,bu yüzden insanlarin vereceği tepkiyi cok merak ediyorum.Gerilim filmleri hizli tempolu filmlerdir,süprizler ve degisimlerle dolu olan,insanlar cok aksiyon yasarlar izlerken sanki ucurumdan düsmesi gibi.Fakat diger endiseli film dedigimizde daha fazla entrika vardir ve daha sürükleyicidir.
Talaash daha cok bu endiseli film dedigimize benziyor.Reema kagti ve Zoya Akthar bana hikayeyi anlattirlarken,cok sasirdim.Ilerde ne olacagini tahmin edemedim.Tamamen hikayeye odaklandim.Ayrica,aslinda filmin özünde kayip ile yüzlesen cok duygusal bir hikaye yatiyor.Hepimiz kendimize cok yakin hissettigimiz birilerini kaybetmisizdir.Bu hayatin bir gercegi.Bu yüzden senaryo beni cekti ve hikayeyi dinledikten sonra kendimi aglarken buldum.

T: Talaashin cok özel oldugunu söylüyorsunuz.Neden? Yeni filminiz oldugu icinmi yoksa baska bir sebebi dahami var?

A: Rang De Basanti (2006), Lagaan (2001) ve Taare Zameen Par (2007) gibi Talaashda sinirlari asacak.O yüzden filmi Kalbime yakin hissediyorum.

T: Bir ilke imza atmak genellikle size cok yakistirilan birsey,degilmi?

A: Insanlarin benden beklentisi dogrusu cok korkutucu.Ghajini ve 3 idiots yaparken ben cok rahattim,cünkü herkese hitab eden filmlerdi.Film cikinca,insanlarin onu sevdigini hissedersin.Ama Rang de basanti,taare zameen par ve Talaash gibi filmelrde bunu önceden bilemezsin.Reema filmini istedigi gibi yapti.Fakat insanlar bu filmi severmi yada sevmezmi sıkıntısını film gösterime girdikten sonraya birakti.Filmden beklenti cok büyük oldugu icin stres ve gerginlik var.

T: 24 senedir gösteri dünyasinda olma,bircok basarili yapim ve büyük beklentiler biraz korkutyor sizi!

A: Yillardir insanlarin benden beklentisi büyük oldu, bu beni mutlu ediyor.Demekki önceki calismalarim cok begenildi.Ama ayni zamandada korkutuyor beni tabikide,cünkü bu beklentilere herzaman cevap verebilcekmiyim.

T: Size göre Aamir Khan dinamikligi nedir?

A: Fitratimda tahmin edilmeyen seyleri yapmak var.Benim için özel bir dinamik yoktur.Bu ayni zamanda benim gücümdür.Insanlarin isimin nekadar basariligi olacagini bilmemesi ,sinirlari nekadar asacagini tahmin edememesi aslinda cok heycan verici.Bunu kendim bile bilemiyorum.Bilinmeyen bir ise atilmak ayri bir cekicilige sahiptir ayrica bir deneyimdir.

T: 3Khanlar icinde Salman DEV olani,sen düsünen Khansin Shahrukhda icinizdeki romantik Khan.

A: Insanlarin baan neden düsünen Khan dediklerini hic anlamiyorum.Bu 3 Khan icinde en cok kalbiyle hareket eden benim.Insnalarin benim zeki oldugumu düsünmezdin mutsuz degilim.V e eger onlarin benim cok düsünen biri oldugum kanisina varmalarindada bir sorun yok.Sadece bu dogru degil.Benim kararlarim hep duygusal verilen kararlardir.Bana herhangi bir konu hakkinda verdigim mantikli bir karar sorsaniz birtane bile söyleyemem.

T: Ücünüzünde kisa araliklarla yeni filmleriniz cikiyor.Bu iyi birseymi kötü birseymi?

A: filmlerimiz birkac hafta arayla cikiyor.Ben herkesin kendi filmi icin yetleri süreye sahip oldugunu düsünüyorum,3 hafta ara var cünkü.Ben herzaman Shahrukh ve Salman filmlerinin benimkilerden daha basarili olmasini diledigimi söylemisimdir.

T: bu iyi dilekler Özgüveninizden dolayi geliyor olmasin?

A: Hayir.Nasil böyle birsey söyleyebilirsiniz...bence her ücümüzünde kendine öz alanlari var.

T: Talaashda Rani ve Kareenayla yeniden biraraya geldiniz,bu heyecanlimiydi?

A: evet,bu 2 güzel hanimla biraraya geldigim icin kendimi sansli sayiyorum.Onlarla ayni filmde calismak biraz dikkat dagitici oldu benim icin.Her ikisiylede önceden yaptigim cok iyi calismalarimiz vardi.Rani ile 1998'de Gulam ve 2995de mangal Pandeyde calistik,Kareena ilede meslek hayatimin en büyük basarisina - 3 idiots . imza attim...ve simdi Talaash.Ikiside bana sans getirdiler.Herikiside cok iyi oyuncular ve insancillar.Onlarla cok rahat calistim.Kriterli calisiyorlar.Ikiside islerini cok sevip ciddiye aliyorlar,ayni zamanda harika bir espri anlayislari var.Setteki atmosferi neseli bir hale dönüstürebiliyorlar.


Çeviri : Arzu AKAY

Related Posts

Aamir Khan ve Toi arasinda samimi bir sohbet
4/ 5
Oleh