8 Nisan 2013 Pazartesi

Aamir Khan - Ben ne isem oyum (Röportaj)




Onun çağdaşları bir çok filme dansa imza atarken o yılda en fazla bir film çekiyor. Sidhi Chadha aktör ile sinema sektörü hakkında ve onun deneyimleri ve belirgin mesafeleri hakkında konuştu.

Eğlence ticaretleştirme anlamına geliyor artık marka cirodüğünler baz alınıyor. Sizce aktörün çizgi çizmesi gerekiyormu?

Ben herbirinin kenditercihleri olduğunu söyleyeblirim. Her aktör ne yapmak istediğine karar vermeözgürlüğüne sahiptir. Onlar ne olursa olsun huzur ve mutluluk vericiolamlıdır.ben inanıyorum ki her insan farklıdır ve belki farklı şeyler yapmakonlara zevk verir.

Kedinizi bu “farklı şeylere” düşkün bir insan olarak görüyormusunuz ?

Hayır ben yılda bir film yapmaktan mutluyum

Bütün bunları uzak tutumayı nasıl başarıyorsunuz ?

Bu zor değil. Kendimle bir anlaşma yaptım. Ben aynı anda çokfazla şey yapmayı sevmiyorum. Ben ne olursa olsun zevk almayı seviyorum. Ben buşekilde oldukça mutluyum. Bazı insanlar zamanımın geri kalanında ne yaptığımısoruyor ama size söyleyim diğerlerinden daha yoğun değilim.

Birlikte bir film yapmak için zihinsel bir bloğunuz var mı ?

Hayır ben öyle düşünmüyorum. Ben kısıtlamaları sevmiyorum. Ben özgürlükistiyorum ve ben her seferinde bu yüzden bir film yapıyorum.

Hiç başarısızlık yaşadınız mı ?

Evet aslında filmlerimde çoğunun başarısına rağmen benprofosyonel bir başarıszlık hissetiğim zmanlar olmuştur. Durumlar olmuştur birfilm gurur hissi vermemiştir bazılarıbenim istediğim gibi olamamıştır. Ama bir şeyde asla pişman olmadım. Başarısızlıkbeni daha güçlü yaptı. Ben başarısızlığı hissettiğim zman hayatımınaşamalarında çok şey öğrendim. Bu yüzden hayatımda kalın ve ince insan olarak (zayıf ve güçlü) iki insanı barındırıyorum. Ben hatalarımla ne isem oyum.

Taare Zameen Par bir çok kalbe dokundu sizce ticari ve sanatsinemasının buluştuğu bu film başarılı olmuşmudur?

İlk olarak, ben sanat ve ticari sinema kavramına inanmıyorum. Benonları hiç ayırmam. Benim için temel amaç popüler pazarda hit olmak değil filmindoğru mesaj vermesini sağlamak.bence buna izleyici karar verir. Sinema başlıbaşına bir sanat formudur. Yani gördüğünüz şekilde başka bir yoldur. taarezameen par basit bir hikayedir amacıbunu ticari ya da sanat filmi yapmak değildir. Amacım ona bir platformkazandırmaktı böylece popüler oldu ve çok geniş bir kitleye hitap etti.

Sık sık kibarlık taslayan ve ukala adı olmuştur bu gerçek aamirmi ?

İnsanların bana taktığı lakaplarla bir sorunum yok. Bakınız buonların şucu değil. Çünkü beni bilmiyorlar . beni tanımıyorlar en azından bir 2dakika bile geçiremiyorlar . eğer ki etkileşim yoksa algı eğilimleri ve buanlaşışlar yayılır hangisi yanlış.. sadece inasanları bilgilendirmek için benanti sosyal değilim ukala da değilim bunalrı duyunca şok geçirdim.

Tek kelimeyle kendinizi anlatsanız ne derdiniz?

Senin gibi normal bir insanım.

ÇEVİRİ: HANDAN KAVRAK





Related Posts

Aamir Khan - Ben ne isem oyum (Röportaj)
4/ 5
Oleh

2 yorum

Adsız
8 Nisan 2013 20:35 delete

bu röportajları türkçeye çevirmeniz beni çok mutlu ediyor çünkü bu şekilde onun hakkında bir şeyler öğrenebiliyoruz emeğinize sağlık:) ama metini yayımlamadan önce tekrar okuyup hata olup olmadığını kontrol edin bence çünkü kelime hataları olmasa da bazı kelimeler bitişik olmuş bazıları anlamsız olmuş emeğinize sağılık:)

Reply
avatar
8 Nisan 2013 20:43 delete

tabiki dikkat ederiz bu çeviriyi başkası yapmış bizim kendi yaptığımiz çevirilerden çeviri : www.aamirkhanturkiye.com diye belirtilmekte

Reply
avatar