12 Nisan 2013 Cuma

Aamir Khan ile samimi bir söyleşi


Bollywood en büyük aktörlerinden, 'Bay Mükemmeliyetçi' Aamir Khan, her zaman mahkumiyet takip ve çığır açan filmleri ile çok yetenekli bir oyuncu.
O Dil Chahta Hai "nin sevgilisi Akaşa, 
Ghajini aşık genç adam Sanjay Singhania,
3 ​​Idiots Ranchoddas 'Rancho' Shamaldas Chanchad ve Phunsukh Wangdu.
Taare Zameen Par Resim öğretmeni Ram Shankar Nikumbh, 
Aamir performansları ile her zaman eleştirmenler ve kitleler tarafından takdir kazandı. Aamir Khan ile samimi bir söyleşideyiz..

Swati:Artık evrensel filmler yapılmıyor, filmler sadece para kazanmak için yapılıyor sanki?
Aamir:Bugünden farklı olarak eskiden evrensel filmler daha çoktu..

S:Evrensel bir tema üzerinde son filminiz hangisi oldu?
A:Ghajini,Taare Zameen Par,Lagaan,3 Idiots bu filmlerim evrenseldir.Ayrıca Munna Bhai MBBSLage ,Raho Munna Bhai bu filmlerde evrenseldir bana göre..

S:Filmlerin yumuşak bir hedef olduğu göz önünde bulundurularak,Filmlerde halkın yönetime karşı gösterileri olabiliyor.Ve yönetim böyle sahnelere karşı çıkıyor.ve bunlar sansürleniyor.Sizce doğrumu?
A:Bazı yapımcılar yapım şirketleriyle tartışmalar vardır.Şiddet olan bir sahne oluyor ve sansürleniyor,fakat protesto demokratik bir şey bunun sansürlenmesi yanlıştır..

S:Filmleriniz de iyi oyunculuk yapmanıza gerek yokmuş sadece siz varsınız diye izleniyormuş gibi izlenim mi var?
A:Yatırım ne kadar büyük olursa olsun. bir film için hiç çalışmazsanız emek harcamazsanız ne kadar ünlü olursanız olun o iş olmaz.Ghajini için 1 sene spor salonlarında vakit geçirdim emek harcadım.."Tamam bu filmde Ben varım herkez izler" demedim.Eğer bunları yapmasaydım..Film belkide bu kadar inandırıcı olmazdı..

S:Seyirci neden sizi seçiyor?
A:İşimi zevkle yapıyorum. Yaptığım filmler her zaman beni heyecanlandırıyor.Ama yaptığım filmlerde yönetmende önemlidir.İnsanlar nasıl yönetmen seçtiğimi soruyorlar.Tüm yönetmenlerimle tanışmamın heyecan verici bir hikayesi vardır.

S:Reklamlarınız hakkında konuşalım?
A:Ben herkezin kullanabileceği ulaşabileceği reklamlarda oynamak isterim..Tata Sky, Samsung ve kola Reklamlarımı da sevdim.

S:Eşin Kiran Rao ile filmin 'Dhobi Ghat' hakkında bilgi verirmisin?. Kiran ile çalışma deneyimi nasıldı?
A:Evet büyük bir çaba gösterdik..Ama ilerde nasıl deneyim yaşarım bilemiyorum

S:Siz ve Kiran sette sıkılırmısınız?
A:Hayır harika vakit geçirdik..Ben 4 ana karakterden birini oynuyorum..

S:Filmlerini tanıtmak için Oscara gittin neden Bollywood ödüllerinede gitmiyorsun?
A:Hayır gidiyorum.Dinanath Mangeshkar ödülü ve Chennai en Golapuri ödülü ve birçok ödüllere gittim. Aslında sadece saygı duyduğum ödül törenlerine giderim..

S:Bollywood yıldızları IPL ( Hindistan premier ligi )takımı satın almak istedikleri bir zaman vardı? Tüm IPL-tartışmaları sonrası, onu satın almayarak doğru olanı yaptı sizce?
A:Ben bir işadamı değilim. IPL için vaktim yok, Bir filmimi çekmek yönetmek 1-2 senemi alıyor. Ben IPL ile ilgileneceğimi sanmıyorum.

S:En sevdiğn aktör kim?
A:Amitabh Bachchan, onun filmlerini izledikçe onu daha da çok seviyorum.

S:En iyi 3 KHAN Kim?
A:Hepsi Bence.. Shahrukh, Salman, Saif çok iyi. Hrithik Roshan da aynı zamanda iyi bir aktör..

S:Siyasetle ilgilimisin?
A:Ben siyasetle ilgili değilim.Ben bir oyuncuyum..

Çeviri : Rabia AVCI

Related Posts

Aamir Khan ile samimi bir söyleşi
4/ 5
Oleh

2 yorum

Adsız
29 Nisan 2013 23:45 delete

CANLAR BU BENİM ÇEVİRİM DE NİYE BENİM İSMİM YOK ANLAMADIM :D

Reply
avatar
30 Nisan 2013 15:42 delete

aldiğimiz sitedede isminiz yokmuş demek olsaydi yazardik isminizi belirtirseniz ekleyelim

Reply
avatar