12 Nisan 2013 Cuma

Aamir Khan'ın kadın yönetmenlerle ilgili düşüncesi (Röportaj)


Bir kadın yönetmen ile çalışırken bir fark var mıdır?

Hmm, gerçekten değil, bilirsin.Benim için ne daha önemlidir, yetenekli yönetmen mi ? Yönetmenin cinsiyeti önemli değildir.Erkek ve kadınlar arasındaki farkın genel bir anlayış vardır ama bu her zaman doğru değil. sahip olduğunuz hassasiyet veya detaya girme becerisi cinsiyete bağlı olmadığı anlamındadır.Sen bir erkek olabilirdin ve son derece hassas ve insani duygular hakkında kavrayışlı olabilirdin.Evet, kadın bakış açısıyla bir kadın yönetmen ile ne geliyor.Bu bir kadın için benzersiz bir şeydir. Ben belki de onu Kiran'la daha fazla gördüğümü düşünüyorum.Kiran'ın nesnelere(things) farklı bakma yeteneği birtakım durumlarda beni şaşırttı.Her şeyden önce, Hint sinemasında çok uzun süre, bir erkek bakış açısı gördük. Bu yüzden hatta, Bir annenin duygusunu görüyorsanız, Bir annenin duygusunun bir erkek bakışıdır(görünümüdür).Kadınlar kesinlikle farklı bir bakış açısı getirir ve ben Kiranı son derece sıradışı buldum. Belki de filmin türü nedeniyle de (kiran)yapıyordu. Onun filmi çok ince, hassas ve narindi.malzemesi buydu.Bu yüzden belki de bu onun hakkında daha güçlü hissettiğimindendir.


Related Posts

Aamir Khan'ın kadın yönetmenlerle ilgili düşüncesi (Röportaj)
4/ 5
Oleh