11 Aralık 2013 Çarşamba

Hrithik, Shahid ve Govinda Benden Daha İyi Dans Ediyorlar.

Aamir Khan Dhoom 3 için Tap dansı eğitimi aldı..Dhoom 3 basın toplantısında Aamir Khan şöyle konuştu: 

''Ben iyi bir dansçı değilim, Hrithik Roshan, Shahid Kapoor yada Govinda  benden daha iyi dans ediyorlar..Ben Tap dansı için 1 ay eğiim aldım.Tap modern tarzda bir dans.Ben dansçı değilim ama Hrithik, Govinda ve Shahid'in bu işi benden daha iyi yapabileceklerini hissediyorum..Pratik yapmam için uzun bir zamanım yoktu..'' Aamir Dhoom 3'ü kendisinin de sabırsızlakla beklediğini ifade etti, ancak basın toplantısında Yash Chopra'nın olmamasına çok üzüldü.

''Yash burda olmayacak, burda filmi görmesini isterdim, onun tepkisini görmek isterdim'' dedi.  (10.12.13)

Related Posts

Hrithik, Shahid ve Govinda Benden Daha İyi Dans Ediyorlar.
4/ 5
Oleh