10 Aralık 2013 Salı

Aamir Khan Bollywood için stajyer öğrenci yetiştirmek istiyor.

Bugüne kadar aktörlerin ve Bollywood'un takip ettiği yol hep yönetmen ve yardımcısı şeklinde olmuştu..Fakat şimdi ilk kez bir aktör stajyer almak ve onları eğitmek istediğini ifade etti.Bollywood'un önde gelen ismi Aamir Khan..

O bu endüstrinin bir parçası ve o da yapımcı ve yönetmen olarak çalıştı.Aamir şimdi her yıl 2 medya öğrencisi yetiştirmek istiyor ve böylece bu endüstrinin kazanacağını söylüyor.

''Bunu yapmaya birkaç yıl önce karar verdim.Kiran'ın hasta olduğu bir dönemde hastaneye gittiğimde kıdemli bir doktorun yanında ona bağlı 7-8 doktor daha vardı.Her gün gelir ve Kiran'a durumunu ve nasıl hissettiğini sorar ve bunları not ederdi.Onlar böylece öğreniyorlardı..Eğer  hastahanede bu yapılıyorsa ben neden bunu yapmayayım diye düşündüm..Ben 25 yıldır bu sektördeyim ve bu yüzden insanların beni gözlemlemesine izin vermeliyim.Bende onlardan öğrenirim..Mesela Dhoom 3'te 2 çalışan var,, onlar beni izliyor, sette benimle görüşüyor ve ''Efendim bunu böyle yapmak gerekir'' diyorlar.Onlar taze beyinler ve bana yeni bir bakış açısı verecekler.Bende onlardan öğrenirim.''

Aamir Khan onunla çalışan stajyerlerin Bollywood'u öğreneceklerini hissediyor.Onlara fırsat verelim, nasıl hazırlandıklarınıi nasıl film yaptıklarını, nasıl ilerlediklerini görelim.Bu 3 aşama (hazırlık, yapım, sunum) büyük bir öğrenme deneyimi olur.Benim de ilk zamanlarımda birinden öğrenme fırsatım olsaydı benim için çok değerli olurdu.'' diye ekledi..

Related Posts

Aamir Khan Bollywood için stajyer öğrenci yetiştirmek istiyor.
4/ 5
Oleh

2 yorum

Adsız
10 Aralık 2013 16:44 delete

ben gidiyorum staj görmeye geliyorum AAMİR

Reply
avatar
Adsız
10 Aralık 2013 16:44 delete

ben gidiyorum staj görmeye .. geliyorum AAMİR ..

Reply
avatar