31 Ekim 2013 Perşembe

Aamir Khan Salman'ın yardım edeceği bir şey yok.

Salman Khan'la iyi bir ilişkiye sahip olan Aamir Khan kendisnin ve Salmanın yapmış olduğu son işlerin iyi olacağını belirtti.
Salman yeni çokacak olan Jai Ho filmi için prömiyer tarihini 20 aralık olarak seçti,Dhoom 3 bu nasıl etkiler sorusuna Aamir Khan-Salman iyi bir arkadaşımdır onun bize yardım edeceği birşeyi yok.

Talaash'da gişelerde iyi bir sonuç elde edilmemişti Dhoom3 gişede nasıl olacağı,beklentilerin ne olduğu sorulduğunda ise Aamir-ben rekorlarla ilgilenmiyorum benim için önemli olan seyircinin düşüncesi,film aslında seyirciyi tatmin etmeli,gişe rakamlarıyla ilgilenmiyorum.

Filmi tanıtmak iyi başarı elde etmek içinde yapılan promosyonlara ise -herhebgi bir stratejim yok bekleyelim görelim diyede ekledi.

Related Posts

Aamir Khan Salman'ın yardım edeceği bir şey yok.
4/ 5
Oleh