31 Ekim 2013 Perşembe

Aamir Khan 'Dhoom 3 Bugüne Kadar En çok Zorlandığım Rol Oldu'

Bugüne kadar Aamir Khan 3 İdiots,Ghajini ve Taare Zameen gibi filmlerle çok değişik karakterlerle karşımıza çıktı.Ama onun söylediğine göre-Şimdiye kadar en çok zorlandığım rol Dhoom 3'teki rolüm,daha önce böyle bir rolde oynadığımı düşünmüyorum.

Her film zordur elbette ama bu rol çok zordu,bu filmde çalışmak büyük zamanımı aldı,Aamir filmin trailerininde çarşamba başlayacağını ekledi.


Hazırlık açısından aktör bu filmde baya egzersiz yaptı.-Ben filmde bir jimnastikçiyim bende film için sirk eğitimi gördüm.

Film için baya zor işler vardı sıkı bir çalışma izledim ayrıca Aamir -senaryoyu okuyup beğendim insanların tipik hintli kötü bir karakteri oynadığımı düşünmelerini istemiyorum.

Related Posts

Aamir Khan 'Dhoom 3 Bugüne Kadar En çok Zorlandığım Rol Oldu'
4/ 5
Oleh