25 Temmuz 2013 Perşembe

Aamir Khan'in kendisi hakkında genel anlamda düşünceleri.

*Yaptığım her film benim için çok şey ifade ediyor. Mela filminin başarısızlığı kesinlikle bende fark yarattı. Filmlerimin tüm potensiyelini içermeden yayınlanmaları fikrinden hoşlanmıyorum.



*Hem Pakistan hem de Hindistan çok fazla yeteneğe sahipler. Bence her iki ülkenin bu yetenekli kişileri bir araya gelmeli ve tüm dünyadaki izleyicileri eğlendirmeli. Eğer doğru bir teklif gelirse önüme, Pakistan’da film yaparım.

*Filmler yapmak bir savaşta ön saflarda liderlik ederek savaşmak gibi.

*150 sene önce bize olan şeyleri şimdi tekrar Amerika yapıyor; ülkelere giriyor, patlatıyor oraları ve onlara iyilik yaptıklarını söylüyorlar.

*Oğlum oldukça sert bir eleştirmen.

*Hayranlarımdan bana ulaşan tepkilerden zevk alıyorum. Ama benim için neyin gerçek olup neyin olmadığını da biliyorum.

*Bir yıldızın stili olmalı. Ne yazık ki bende çok az; oysa Salman Khan hepsine sahip.

*Rani en yakın arkadaşlarımdan biri, onunla her şeyi konuşabilirim.

*Kiran Rao benim hayat eşim ve hayatımın çok önemli bir parçası. Umarım bu hep böyle devam eder.

.

Related Posts

Aamir Khan'in kendisi hakkında genel anlamda düşünceleri.
4/ 5
Oleh