29 Mayıs 2013 Çarşamba

Prateik'in akıl hocası Aamir

Prateik bu günlerde oyunu güvenli alanlarda oynuyor gibi görünüyor. Aktörün son iki filmi (Myfriend Pinto 2011 , Ekk Deewana Tha 2012) gişede heyecan yaratacak kadar bir başarı sağlayamadı.
ve şimdi doğru yoldan gittiğine emin olmak için sektördeki en iyilerin profesyonel tavsiyelerine  başvuruyor.
Prateik  akıl hocaları ; çıkış filminin (jaane tu ya jaane na;2008) yardımcı yapımcısı olan Aamir Khan vDhobi Ghat(2011) filminin yönetmeni Kiran Rao'dan yeni yayınlanacak olan filmi Issaq 'ın ilk izleyenleri olmasını istedi.  "Aamir ve Kiran bana rehberlik etti. onlar kendime inanmamı sağladılar." dedi ayrıca " ilk birkaç filmim boyunca elimden tuttular. onların filmin ilk gösterimini görmelerini istiyorum ki böylece benim tekrar uğurum olmaya devam edebilirler. Bu proje bana çok yakın. onların varlığı benim için büyük  anlama geliyor. ŞİFRE 1: DÜNYA YILDIZI
Shailesh R Sİngh ve Dhaval Gada tarafından üretilen, Manish Tiwary tarafından yönetilen film Shakespear trajedisi olan Romeo ve Jülyet'in bir adaptasyonu ve film Benares'te kuruldu.

"Kariyerindeki sükunetten sonra Issaq PRateik için çok önemli. yeni bir başlangıç istiyor ve onların geri dönüşü Prateik için çok önemli. yapımcılara bir kopya vermelerini rica etti ki onlara gösterebilsin. ayrıca onlara özel bir gösterim planlıyor ve Aamir'in tavsiyelerinin kariyerinde büyük gelişme yaratmasını umuyor.

Çeviri: ilknur

You can find the link : http://www.hindustantimes.com/Entertainment/Bollywood/Prateik-reaches-out-to-Aamir-Khan/Article1-1067117.aspx

Related Posts

Prateik'in akıl hocası Aamir
4/ 5
Oleh