6 Mayıs 2013 Pazartesi

Aamir ve Kiran'ın aşk hikayesi (Röportaj)


Bu Bir aşk hikayesi 

Aamir Khan & Kiran Rao 

Aamir Khan ve Kiran Rao onlar Lagaan setinde tanısıyorlar , aşık olup evlenıyorlar.. 



Hepimiz bu gerçeği biliyoruz ama sizi tam olarak ne biraraya getirdi ? Aşk sizi kesin olarak ne zaman çarptı ? Kim zarf attı ve ne zaman? 

Bu önemli ama belli ayrıntılarda entrikalar bizi bekliyor.. Sonuçta, biz sadece aşkı değil, hikayeleri de seviyoruz ! Bu yüzden öğleden sonra aslında aşk hakkında konuşmak için bu güzel çift ile bır araya gelmeye karar verdik..Aamir 'i tanımak için okumaya devam edin ..romantizm demlenmiş durumda.. 

Cineblitz: Onunla tanışmadan önce Kiran, Aamir Khan aktör olarak ılgını cekıyormuydu ? Onun filmlerini izlermiydin ? Bir aktör olarak onu begenırmıydın ? Onun iyi göründüğünü dusunuyormuydun ? 

Kiran : Ben o'nu il Qayamat se Qayamat tak filminde izledim. sonra bırkac hınt fılmınıde ızledım ve onu sevdim ama fılmı daha cok hosuma gıttı. kendı kendıme ne kadar guzel bır fılm,ne kadar guzel muzıklere sahıp ve ne kadar tatlı bır erkek dıye içimden gecırdım.. Sonra hıcbır fılmını ızlemedım.Daha sonraki zaman da benden rangeela için yazı yazmam ıstendı. Ben bunu beklemıyordum ama ben bu sefer fılmı tamamen izledim.. hosuma gitti.. Gerçekten onu bilmiyordum ve bir kere ben kağıda dokmek için tekrar tekrar ve izlemeye başladım, daha fazla şeyler ön plana çıktı ve o zaman enterasan olmaya basladı..Ben onun hayranı değildim ama işinde ki üstün performansı fark ettim .. 

CB : Dedikudu sutunları karırşıtırmıydınız ? Eminim dergi ve gazetelerde onun hakkında bır çok habere rast gelmişsinizdir ..

Kiran: Tek izlenimim ,onun bu endüstride az olan iyi oyunculardan biri olduğuydu. Dedikodular Hintçe filmi sayfasına gelseydi çevirip diğer sayfaya geçecektim. Şimdiye kadar hiç dedikodu sayfalarına bakmadım , hiç ilgim olmadı. Hala da önüme geldiğinde çeviririm. O gerçekten mükemmelliyetçi biri ve ben bununla ilgili hiçbir şey bilmiyordum onunla tanışana kadar. o zamana kadar da ben sadece onu iyi bir oyuncu olarak biliyordum.

Cine Blitz: Onunla şahsen tanıştığındaki ilk izlenimin neydi?

Kiran: Onun tarafından üretilen bir sinema filminde çalışma fikri karşısında oldukça şaşkınlığa düştüm. Benden çok uzakta olan bir yıldızı tutacaktım. Bhuj'a bir keşif için otobüsle yolculuk yaptığımız zaman, süperstar Aamir otobüsteydi, hem de bizim otobüsümüzde. Bu, teknisyen ve ekip üyeleriyle dolu bir otobüs olduğu için , bu otobüste olma ihtimali çok düşüktü. Ama Aamir otobüsteydi ,tüm asistanlara isimlerini sordu ,onlarla sohbet etti , kendini tanıttı. Onun çok rahat ve çok normal biriymiş gibi davranması beni çok etkiledi. Onun tavırlarında hiçbir ayrım yoktu. Bu izlenim onunla Lagaan'da çalışırken oldu. Onun etrafı güvenlik görevlileriyle çevrili ,fakat bir insan olarak ayakları yere sağlam basıyor.Onda ,kendini beğenmişlik ya da asistanlarla konuşmam gibi bir izlenim yok , hiçbiri yok hem de. Tüm bu olanlardan önce de benim için sadece bir aktördü.

Cine Blitz : Aamir , ilk defa otobüste gördüğün bu gülen gözlüklü kız ile ilgili ne düşündün?

Aamir : Otobüste herkese merhaba dediğimi ve Kiran’ın da oyunculardan sorumlu üçüncü asistan olduğunu hatırlıyorum. Sabah ilk iş olarak onu görmem gerekiyordu çünkü o kostüm ve makyajdan sorumluydu. Onun görevi , saçlarımızı ve makyajımızı yapmak , kostümlerimizi hazırlayıp bizi sete hazır hale getirmekti. Ve bunlar hazırlanırken de biz oyunlar oynardık.

Kiran : Evet , bina isimleri oyunu.

Aamir : Kiran ile ilgili genel izlenimim , onun gerçekten çok kibar , sıcak , mutlu , parlak ve eğlenceli bir kız olduğuydu. İyi huylu biri. Lagaan filminde Bhuvan karakterini canlandırırken taktığım küpeler aslında onun küpeleriydi.. Karakter için alınan hiçbir küpe beni memnun etmedi. Onları kostüm departmanında fark ettim. ‘Yaar , küpelerini çok beğendim ,onları dışarıda takabilir miyim?’ diye sordum. Hemen Bhuvan için doğru bir küpe olduğunu hissettim. Ona küpeleri aldığımı söyledim. Onun küpelerini kendi çantama koyduğum an, işte onu farkettiğim andı. Fakat çekim sırasında Ashu ve Amin ile daha fazla vakit geçirdiğim için Kiran ile arkadaş ya da onun gibi bir şey olmadık. Onu gerçek anlamda tanımam kola reklamından sonra oldu. Lagaan sonlandı ve ondan sonra biz pek görüşmedik.

Kiran : - Aamir’e dönerek söylüyor - O reklamdan önce Dil Chahta Hai de karşılaşmıştık. Goa çekimleri sırasında onlar için bazı işler yapıyordum. İşte o zaman onunla tekrar bir araya geldik ve benden aldığı küpeler karşılığında bana bir çift küpe borçlu olduğunu hatırlattı. Aamir ve Reena dışarı çıkıp bana Taj dükkanından küpe aldılar.
Aamir : ‘Arre yaar , onun için en iyisi bu küpe’dedim.

Cine Blitz : Aşk baharı ne zaman başladı ?

Kiran : 2003 de. Lagaan’dan sonra cola reklamı için beraber çalıştık.. Reklam süresince daha fazla vakit geçirmeye başladık. Ve o boşandıktan sonra da biz çıkmaya başladık. Uzun vadeli bir ilişkiye hevesli değildik. Sadece sıradan bir ilişki yaşıyorduk. Kısa görüşmeler sonrasında ona aşık olmaya başladım. Bu kısa görüşmelerden beklentim yoktu.

Aamir : Biz ilk çıkmaya başladığımızda neler hissettin ? (Aamir Kiran’a soruyor)

Kiran : Başlangıçta da gerçekten hoşlanıyordum. Onun çok iyi biri olduğunu düşündüm. Görüşmemizden yalnızca birkaç ay sonra ona daha çok ilgi duymaya başladım. Sonra kendime ‘onu daha iyi tanımak istiyorum ’ dedim. Onun tüm özellikleri ortaya çıkmaya başladı ve ilgim daha da arttı. Nasıl biri olduğunu merak ettiğim için başlangıçta , sadece ilgiydi , yani o zamanlar aşık değildim..Ama yine de ona çok erken aşık oldum. Birkaç ay onunla vakit geçirdikten sonra hemen ona bağlandım. Aamir : Evet ,kola reklamında tanıştık. O zamana kadar Reena ile ayrılmıştık, Kiran ile reklam çekimi için sırt sırta verdik. Reklam üzerinde çalışırken bazı ortak arkadaşlarımız vardı , Kiran da aynı bölgede yaşıyordu –Bandra- bir araya geliyorduk. Ve sonunda çıkmaya başladık. Boşlukta olduğum , çok hassas ve etrafıma zarar verdiğim bir dönemdeydim. . Başka bir ilişki yaşamak istemiyordum , hazır değildim. Yani onunla tanıştığımda kararlı bir ilişki içine girmek için uygun bir zaman değildi...

Aamir : o zamanlar cola reklamı ıcın calısmalarımız vardı , bırkac arkadas ile toplantılar yapıyorduk kiran da aramızdaydı. . ve biz reena ıle ayrılmıştık.o donem benım cok kırgın ve hasarlı oldugum zamanlardı , yenı bır ılıskı yasamak dusunmedıgım bırseydı. zamana ıhtıyacım vardı ve o benım ilk önce arkadaşım oldu .. Biz birlikte çalışmaya basladık.. Kiran o zaman Bandra bolgesınde yasıyordu .. Kiran benımle arkadaş oldugu gb cocuklarımla da cok ıyı bır ıletısım kurmayı basardı. onlara kendını sevdırdı kabul ettırdı. Onlara benımle beraber zaman ayırdı.. Ben çocuklarıma karşı hep açık olmaya calıstım kiran ile olan ilişkimde artık bir arada yasamamız gerektıne ınandım.Onun cocuklarıma cok duskun ve sıcak olması hosuma gıttı. O benım yavas yavas butun tahrıbatlarımı onardı , onunla mutlu olmaya basladığımı hıssettım.. 

Kiran : Ve evet aslında sürec bu kadar yavastı ve cok doğal ilerledi.cocuklar benım arkadasım oldular zaman gecırmekten mutlu olmaya basladık beraber eğlencelı zamanlar yasıyoruz aamir de katılıyor .. 

CB : Peki.. Bu evin patronu kim ?

Kiran : Herikimizde .. hemen hemen evin butun sorumlulugu ıkımızde ancak buyuk kararlar alınacaksa mesela '' çok pahali bir tablo satın alıncaksa '' ya da '' evin butun mobılyaları değişecekse '' O'nun ( Aamir'in ) musadesine ıhtıyacımız vardır..

CB : Birbiriniz hakkında sizi en cok rahatsız eden şey nedir ?

Kiran : hımm.. O'nun hakkında beni en çok rahatsız eden şey benimle yeterince konusmuyor olması.. Ben çok konuskan bır insanım . Her zaman konusmaya ıhtıyac duyarım. Ama aamir aksıne evde cok konusmayı sevmeyen biri..O iş yerinde cok fazla konustugunu dusunuyor ve evde tamamen sessiz olup kıtap okuyarak kendını mutlu hıssettıgını soyluyor bana .Yanı o cok konuskan biri değil evde.. Bazen birlikte Tv. izliyoruz ama o hemen kıtabına sarılıyor , tartısamıyoruz bile .. Ben o'nun bu kıtap sevdasından cok sıkayetcıyım evet.. 

Aamir : evet O çok fazla konusuyor !! .. Ben kıtap okumaktan cok zevk alıyorum. Bılıyormusun Dalmak ve kendımı dınlemek ıstıyorum ..Ben cok yogun calısıyorum ve kendı kendıme
'' ahhhh sabret sımdı eve gıdeceksın ve kıtabını okuyacaksın dıyorum '' ve o tam o sırada gelıyor , başlıyor '' bıdıdıdbıdıdıdı '' ve ben diyorum ki '' sevdiğim ; tamam seni dinliyorum kıtabımı da okumaya devam edıyorum ama o yine başlıyor '' konuş benımleee ,kıtap okuma benımle konuss sadece benımle ol '' demeye .. Yani O'nun bu alışkanlığı da beni çok rahatsız ediyor..

CB : hımm .. o zaman Bırbırınız hakkında en sevdıgınız seyler nelerdır ?

Kiran : Çok şey var ..

Aamir : Ben o'nu güldürmekten cok hoslanıyorum.

Kiran : Yaa .. evet o cok hassas ve duyarlı . Genel olarak duyarlı oldugu gb Benımle ılgılı de cok duyarlı ve ben bunu cok sevımlı buluyorum .. Ama benımle cok dalga gecıyor , espıriler yapıyor ben cok guluyorum bazen gulmeyınce o benı ayaklarımdan tutuyor ben yıne gulmeye baslıyorum .. 
Aamir : Ben onun enerjisine aşığım.. çok doğal bir enerjisi var ve o hep beni iyileştiriyor ben onda şifa buluyorum .. O hep mutlu biri..bana karsı hep koruyucu ..Ben bırıyle mucadele etmekten sıkılırdım .ve hemen unut gıtsın der konuyu kapatırdım.. ama kiran farklı .. 

O benden cok daha bılgılı ve ılgılı bır ınsan . ben bılıyorum kı o benden cok daha fazla seyler bılıyor.ve ben onun bılgısıne hayranım benım ondan ogrenıcek cok seyım var.. Ben sanat ve muzık hakkında o'nu dınlemeyı severım, o kadar çok klasık sanatcı ve eserlerını bılıyor ki ben onun kadar bılmıyorum hatta hıc bılmıyorum.O'nun estetık ve tat duygusuna hayranım..Ve guclu bır tasarım duygusu var , bunu sevıyorum.. 

CB : Kiran , Aamir'in cocuklarıyla ne tur bır ılıskınız var ?

Kiran : güzel, çok güzel bir ilişki.. ben onları seviyorum.Onlar iyi cocuklar.. ve ben Reena'nın cok iyi bır iş cıkardıgını dusunuyorum..Onları akıllı sıcak ve sevgı dolu yetıstırmıs.

CB : Ama en azından başlangıçta aranızda garip olaylar yaşanmadı mı ?

Kiran : Gerçekten olmadı, ben Aamir ile gorusmeye basladığımda o çok açık oldu.. Ve cocukların hoslanmadıgı rahat olmayacagı hıcbır seyı yapmadık .. Aamir yapmadı.

Aamir : Ayrılık döneminde benım butun derdim, odak noktam cocuklarımdı..Onlar artık bana 3 gun, hafta 1 gelıp kalabılceklerdi.. Onların benımle gelip yaşayabılmeleri için her alternatıfı dusundum ve en ıyısı hafta sonlarıydı . 
( Bu sayfa malesef eksık .. devamını bulamadım kopukluklar olabılır,ksr bakmayın.. ) 

BC : Birlikte yaşamak ?
mm biz bir anda birbirimiz içn bişeyler hissetmedik ve sonra ben doğru yerde miyim bilemedim ve ona yeter bence şuan görüşmemiz gerektiğini düşünmüyordum dedim ama sonra niye bunu yaptım ki dedim kendi kendime. aslında o benim yanında en mutlu olduğum kişi. biz aslında romantik olarak aşık olmaktan çok ilk anda daha iyi arkadaş olduk. böylece onun varlığıyla kendimi çok raht hissettim. istediğim herşeyi onunla paylaşabilecek gibiydim. onunla tamamen rahattım. sonra ikinci kez bence bi şans vermeliyiz dedim ve bu birlikte zaman geçirmek gittikçe daha çok önem taşıdı benim için. bence benim için en büyük adım ona " nedne buraya taşınmıyorsun" dememdi. haydi birlikte yaşayalım diyerek büyük bir adım attım kendim için. çünkü ozaman ondan çok hoşlanıyordum ve bunun daha çok potansiyele sahip olup olamayacağını merak ettim. ve bu anca birlikte yaşarsak görülebilirdi.
Kiran : Biz evlenmeden önce bırlıkte yasamaya karar verdik ve 1-1,5 yıl birlikte yasadık.. '' tamam şimdi zamanı geldi , dıyerek evlenmeye karar verdık .. '' 

Aamir : Ben onunla oldugumda gercekten kendımı mutlu hıssetmeye basladım.. Bir donem ben hatırlıyorum kendımı : Etrafıma duvarlar örmüştüm,çok içiyordum her turlu deliliği yapıyordum..ve o bu deli anlarımın ıcınde acılabılcegım insan oldu.. Yanı tum o kaos içinde benı rahatlan bana ıyı gelen insan Kiran'dı.. 
Bir gün hatırlıyorm Londradaydım birkaç iş için. kendimi çok mutsuz hissediyordum ve " aree yaar ne oluyor" dedim ve sonra hüzünlendim. sonra o beni aradı takılmak için. beni aradığına çok sevinmiştim ve onunla birbuçuk saat konuştuk ve sonra telefonu kapattığımda "Allahım o beni çok mutlu ediyor"dedim. işte o an kendimi ona yakın hissettim. ve kuzenim Nuzhat'a (imran'ın annesi) "biliyormusun Nuzhat ben Kiran'dan hoşlanıyorum" dedim. ve o eğer ona karşı bişeyler hissetmeye başladıysan ve bunu hissediyorsan cidden , o çok iyi biri ve eğer gerçekten ona karşı birşeyler hissedip onunla bir gelecek düşünebiliyorsan lüften şuan ondan uzak dur çünkü şuan sen darmadağınık duurmdasın ve bunu berbat edeceksin. sana tavsiyem eğer ona değer veriyosan , şuan sen bunu ileriye taşımak için çok yaralısın" dedi. ben de " hımm anladım" dedim. ben onun tavsiyesini birazcık dinledim ama bunu aynı zamanda da ileriye taşıdım biraz da bilirsin.

CB : Peki son olarak , İlişkiye kim karar verdi, soru soran kım oldu ?

Aamir : İlişkimiz duzgun ve uzun sureli bir ilişki olarak başlamamıştı zaten.. Aşk başladıktan sonra bazı seyler oldu, acıkcası kiran'a rağmen rahat bir ilişkinin çıkmasını ben beklemiyordum ama hersey guzel oldu .. 


Çeviri : Yasemin Soylu, Hayrunnisa Kara
Düzenleyen : ilknur


Related Posts

Aamir ve Kiran'ın aşk hikayesi (Röportaj)
4/ 5
Oleh

1 yorum:

Adsız
6 Mayıs 2013 22:14 delete

Kiran, dünyanın en şanslı kadını. O'nu kıskanmamak mümkün değil...

Reply
avatar