13 Mayıs 2013 Pazartesi

Aamir Khan Star Trek filmini izlemeye gitti.

Aamir Khan , eşi Kiran Rao , Imran Khan ve eşi Avantika Malik 12 mayıs 2013'te Ingiliz filmi olan Star Trek Into the Darkness filminin özel gösterimine katıldı.
Bollywood süperstarı ve Khan'ların en önemlilerinden biri olan Aamir Khan bir kez daha yoğun çalışma programına ara vererek ailesini Mumbai'de birfilm gösterimine götürdü.Geçen hafta çocuklarıyla maç yapan entellektuel yetenekli süperstar Aamir haftanın bitiminde ailesi ile birlikte bir banliyö tiyatrosunda Star Trek into the Darkness 'ın gösteriminde eğlenceli bir gün geçirdi. Beyaz bir Kurta , kot pantolon ve siyah beyzbol şapkası ile rahat bir görünüm çizen aktör bu Hollywood filminden etkilenmişe benziyor. Eşi Kiran rao yere kadar uzanan her zamanki gibi basit bir kolsuz maxi elbise ile görüldü. Yeğeni Imran Khan ( deniz yeşili tişört ve gökyüzü mavisi pantolonunu kahverengi deri ayakkabı ile birleştirmiş) ve eşi Avantika Malik de filme katılanlar arasında.






Çeviri : ilknur 

Related Posts

Aamir Khan Star Trek filmini izlemeye gitti.
4/ 5
Oleh

6 yorum

Adsız
13 Mayıs 2013 17:31 delete

ne kadar pozitif ve rahat bir insan. birde attığımız mesajlara cevap verse. sanırım hayranlarıyla ilgilenmiyor.

Reply
avatar
Adsız
13 Mayıs 2013 17:48 delete

son zamanlarda kendisine yazılan çok çirkin şeyler var o yüzden hem Aamir hem ShahRukh pek kullanmıyor artık.. aamir 2009da hayranlarıyla birebir chat yaptı benceelinden geleni yapıyor biraz da karakter meselesi.:)

Reply
avatar
Adsız
14 Mayıs 2013 16:46 delete

kenidisini çok severim şeker niyetine yenilir(3 idiots:)Öyle aman aman fanı değil fakat çok seviyorum ve takip ediyorum kendisini. fanlarıyla ilgilenmemesi konusuna fazlasıyla katılıyorum.Ona bakılırsa her ünlüye hakaret ediliyor her ünlü yerin dibine sokuluyor fakat onlar yazmaya devam ediyorlar.Çünkü onları sevenlerinin olduğunu biliyorlar onlara karşı sorumlu hissediyorlar.Aamir elinden geldiğini yaptığına inanmıyorum yapsaydı fazlasıyla ilgilenirdi hee mumbaidekilerle ilgileniyor olabilir ben dünyadan bahsediciem bu adam harbici seviliyor yer yerde tek türkiyede değil ki türkiyede fazlası bile var.Adam sevildiğini hayranlarının bol olduğunu bildiği halde (demiyorum ki kaksın bize çişe gittiği anı ya da özel hayatını anlatsın )sadece filmleriyle ilgili bilgiler verse bile yetebilecek fanlara sahip.Tamam yoğun olabilir ya da dediğin gibi karakter meselesi olabilir e abim Aamir o zaman açmıycaksın be gülüm ya da açtıysan kullancaksın bizi haberdar etceksin.Ben daha fazla ilgilenmesi gerektiğini düşünüyorum tek mumbai'de sevenleri yok bu yavrucağın her yerde var çok yoğunsun diyelim ki fakat ''ayda'' bir yarım saatini ayırıp hayranlarınla iki kelam edemiyorsan tüh sana derim yani o kadarcığı çok görüyorsan yaşama be gülüm.İlgilenmese bile seviyorum kendisini napalım 3 idiots takıntısı.

Reply
avatar
Adsız
15 Mayıs 2013 01:33 delete

vuhuv ne kadar güzel yazmışsınn öyle :D gönül istiyor tabiki arkadaşım. Aamir gelsin ayda bir de olsa görüntülü konuşsun bizle ama işte !. ahh,

Reply
avatar
Adsız
15 Mayıs 2013 21:16 delete

Thank yu tanks saka bir yana icimden geceni anlattim canim.bu konuda kirginim cok.

Reply
avatar
Adsız
16 Mayıs 2013 12:50 delete

hepimiz kırgınız biraz ama sevgi daha çok sanki dimi :)

Reply
avatar