23 Nisan 2013 Salı

Bollywood aktrisleri : Kısa ama seksi Aamir Khan


Tom Cruise dünyanın en seksi kısa erkeği olarak seçilmiş olabilir ama B'town güzelleri kendi Hintli kısa ve seksileri hakkında konuşmadan duramaz.
Uzun görünmek bu erkekler için hiç bilinemeyecek birşey ama konu yeteneklere gelince bu adamlar patlama yaratıyor! Tom Cruise'in en seksi erkek seçilmesiyle birlikte , biz de bazı ünlülere eğer seçme şansları olsaydı hangi kısa-ateşli adamı seçeceklerini sormadan edemedik. ve bakın bakalım onlar neler söyledi:

Rituparna Sengupta:
Aamir Khan ! Eller Aşağı! o sadece çekici değil aynı zamanda işini de gerçekten iyi biliyor. o tek başına 3 yıl üstüste üç büyük gişe rekorları kıran filmi oluşturdu. ayrıca Aamir'in herhangi bir kadın için aşık olabilecek farklı bir seksiliği olduğunu düşünüyorum. Kısa olabilir ama o bunun hiçbir zaman onun güçsüz yanı olmasına izin vermedi hatta o bu konu hakkında gayet rahat.

Mirinali Sharma:
Şüphesiz kısa ama seksi Aamir Khan'dır.  onun çekiciliği herkes tarafından yaratılamayacak birşey. o buna sahip ve ateşli olmanın tanımını yapıyor. o Dil Chahta Hai görünüşü ile de seksi olabilir Lagaan görünüşü ile de.!!!

Sophie Choudry:
bu konuda iki adamdan bahsetmeliyim. Rahul bose çünkü tüm film boyunca onu kahve içmeye ikna etmeye çalıştım ve hatta onun için topuklu ayakkabılarımdan vazgeçmeye bile razıydım. Ama Salman Khan sonsuz derecede ateşli.  onda dışardan kötü çocuk görünmekle içerden geniş yürekli olmanın öldürücü kombinasyonu var.!  Salman benim ilk aşkımdı. o sevimli ve yaramaz  bir bakışıyla kadınları eritebilir.

Sonal Sehgal:
Bu tamamıyla Aamir Khan olmalı. Onu her zaman çekici ve yetenekli buldum ve bu adam cidden çok yetenekli.Lagaan, Taare Zameen Par, Ghajini, 3 Idiots... cidden bir sonraki filmini iple çekiyorum.

Kim Sharma:
Salman Khan.! her geçen gün daha çok ateşli görünüyor. onunki gibi bir vücut ve kişilik ile, o gerçekten yenilmez. o tüm ateşli görüntüye sahip , aynı zamand akişiliğe ve mizah anlayışına.

Shruti Seth:
Aamir Khan olmalı çünkü onun zanaatı son derece tutkulu ve zeki aynı zamanda da esprili.

Kiran Jogi:
Kesinlikle Rahul Bose. Gözlerinden Bellii!

Shazahn Padamsee:
benim fikrimce en ateşli kısa aamir olmalı. O mükemmel bir kişiliğe sahip ve aynı zamanda çok iyi bir mizah anlayışı var.

Tara Sharma :
Sanırım bu Aamir Khan olmalı. Ben onun büyük bir hayranıyım. Onunla tanıştığımda onun ekranda göründüğünden daha kısa olduğunu farkettiğimde çok şaşırmıştım.

Çeviri: ilknur www.aamirkhanturkiye.com

Related Posts

Bollywood aktrisleri : Kısa ama seksi Aamir Khan
4/ 5
Oleh

1 yorum:

25 Nisan 2013 19:06 delete

Kesinlikle Aamir Khan. ♥

Reply
avatar