23 Nisan 2013 Salı

Aamir Khan ve Kiran Rao ev halleri Femina dergisi (Röportaj)


=   Kiran Rao ve Aamir Khan karşımda oturuyor..

Onların evinde planlanan zamandan önce bir buluşma gerçekleştiriyoruz. Bollywood yıldızlarının evlerinden beklenenin ihtişamın aksine onlar bir apartman dairesinde oturuyor

Formalite icabı kendini yüksek gören güvenlik cemberi olmadan mütevazı bir blok burası. Etkileyici Evin giriş kapısında tukenmez kalem ile kayıt yapılıyor.silah yerıne kayıt alınarak koruma sağlanıyor.. kendini önemli güvenlik görevlileri zanneden insanlar olmadan mütevazi bir blokta bulunan bu ev tatlı bir yaşam barındırıyor.

Bizi Yığılmış kitaplar,dvd ve cdler olduğu ; salman khanın yaptığı  aamir khanın resimleriyle dağınık bir kaos karşılıyor.ama bu bizi hiç rahatsız etmiyor.Yıldız olmalarına rağmen onlar starlıktan uzak ' normal ' yasamayı basarmıs bir cift karşımızda.
Onlar çekim için hazırlanana kadar gözlemlediklerimiz şunlar: Titreşim! Seksi, romantik bir güç kolay ve güzel gülüşler ve haylazlıklar bu ikilinin arasındaki en büyük güç haline geliyor.- Aamir, kolunda birkaç yastığı düşürdüğünde biz onun anlık bakışını yakalıyoruz.Kiran hemen odadan yuruyerek yastıgı aamire uzatıyor .Ona hızlı bir öpücük verip , ve ona ne kadar güzel olduğunu söylüyor...

Aamirin yuzu aydınlandı.Her ikisi de kıkırdadı sanki o an için odada sadece ıkısı vardı.Kamera arkasında kendılığinden sessizce işaretlerle küçük bir koro kuruldu.Kamera arkasında da  poz verdıklerı gibi sureklı kucaklasan,sakalasan,elleri birbirinde , bakışları daima bırbırınde olan bır çift onlar..

- Kiran aamiri aşkım dıye çağırıyor..yada Chottey ( Chottey LAL kısaltılması)Aamir ise kısaca o'na  K' olarak sesleniyor. Kiran’ın  bukleleri yanlışlıkla Aamir ‘in yüzüne geliyor ve aamir ağzı kulaklarına varana dek gülerken ağzıyla son dakika haberlerinde parmak sallamada yapılan sahte bir ses çıkarır. bu sesler ve dudak hareketleri çiftin yaptğı bir başka şey.

Şimdi, koltuğun karşı ucunda oturan onlar, birbirlerine bakacak şekilde sırtlarını dayıyorlar .
Ayakları birbirine kenetlenmiş, arkadan birbirlerinin ellerini tutarak poz veriyorlar.
 Kiran, 3 kızkardeşin en küçüğü, Kalküta 'da büyümüş ve mezuniyetten sonra Mumbai'ye gelmiş. Master yapmak içn de yeni Delhi'ye gitmesi gerekmiş. en sonunda reklam çekmek için mumbaiye geri dönmüş. Lagaan onun çalıştığı ilk film. ilk bakışta bir titreşim olan zaman bu mu ? kiran başını sallıyor ve gülüyor.
"biz Lagaan setinde neredeyse hiç konuşmadıkki. ben yönetmenin  düşük 3üncü derecede asistanıydım ve o ise büyük yıldız." 5 yıl sonra Aamir'in aktör ve yapımcı olarak , kiranın ise ilk yönetmen asistanı olarak çalıştığı bir reklamda biraraya geldiler.  bu aslında onların ilk tanıştığı zamandı.

Aamir diyor ki :" Reena ile ayrılmıştım ve bu hayatımın en zor zamanıydı. Her ilişkinin bitişi yıkıcıdır ama bu 16 yıl sürmüştü , ben reena ile 20 yaşındayken tanıştım ve 21 iken evlendim. sonuçta biz birlikte büyüdük. o gerçekten çok iyi biri ve ben ona en derin saygılarımı besliyorum. yaşadıklarımdan büyük bir ölçüde yara almıştım kiranla tanıştığımda tabiki. başka bir ilişkiye girmek gibi bir niyetim yoktu. ama zamanla yavaş yavaş beni mutlu etti, onunlayken çok rahat ve huzurlu hissettim kendimi. gerçekten çok harika bir enerjisi var ve onun hayatıma girmesiyle, hayatımda büyük pozitif değişimler oldu ve bir kişi olarak dışarı açıldım. Kiran sevgilim olmadan önce iyi bir arkadaşım oldu ve bu da kendi kendine büyüdü. biz ve ciddileşip aynı eve taşınmadan önce bir buçuk  yıl çıktık. ve bir yıl sonra da evlendik. "

Kirana bir yıldızla evlenme konusunda endişesinin olup olmadığını sordum. "hayır gerçekten. ben her zaman özgür bir insandım ve aamirle görüşmeye başladığımda zaten kendim bir çok ilişki görmüş geçirmiştim. onun büyklüğünün aksine ben birbirimize karşı ciddi olmadığımızda beni neyin beklediğini bilmiyordum. ama zamanla kendimi ona yazılmış hissettim. aslına bakarsan, o bana aşık olmadan önce ben ona aşık oldum. birbirimize bağlandığımızda ben ondan tamamıyla emindim çünkü o tamamen dürüst ve paylaştıklarımız konusunda güvenilirdi ve bu da ilişkmizin temel taşını oluşturdu.

Etrafındaki insanların tepkisi neydi?

" bana yakın olan insanlar benim için çok mutlu oldular." kiran bu sırada aamire çocuklarını hatırlatıyor ve Aamir ekkliyor "çocuklarım onu biliyordu ve onu kişi olarak sevdiler. onlara karşı çok açıktım ve zamanın çoğunu geçireceğim insan için onların da hoşlanması gerektiği konusunda çok hassastım. " ve Büyük Bolywood starı Aamir ile birlikte olmasına Kiranın Ailesi ne demişti bu konuda endişelenmişler miydi?
" aslında evet. onlar her zaman benim şampiyonlarımdı ve onunki gibi büyük bir kişilk ile birlikte olmanın benim hayallerim ve düşüncelerim konusunda değişikliğe uğratacaklarından korktular. ama aamir onlara birlikte zaman geçirmeyi önerdi böylece onu yakından tanıyabileceklerdi ve aynı zamanda onun bizimle yaşaması konusunda rahat da olacaklardı. ve bu işe yaradı. onu tanımaya başladıkça tamamen onun tarafına geçtiler."

Evli olmak birlikte yaşamaktan farklı mı?

Aynı zamanda cevap verdiler. "hayır".
Kiran:" biz birlikte yaşamaya başladığımzda bu benim için büyükbir değişimdi. " aamir bu sırada onu bölüyor ve "ben zaten biriyle yaşamıştım(Reena) ama o hiç yaşamadı." bu bana ciddi bir ilişkinin nasıl olacağını öğretti. o zamana kadar ben hep yalnız yaşamıştım ve

kimseyle yaşamayı da düşünmüyordum. o zaman tüm işlerimi bir kenara koydum çünkü biliyordum ki o hayatım boyunca birlikte olmak istediğim adamdı ve ona öncelik vermek istedim. aamirle yaşamak beni daha az bencil bir insan haline getirdi. düğün planlı değildi. biz zaten birlikte yaşamak konusunda rahattık ve evlilik ani bir karardı." peki orrtada resmi bir teklif var mıydı?
"hayır" gıcıklığına cevap veriyor Kiran ve aamiri kızdırmaya çalışıyor." aşkım sen hiç dizlerinin üstüne çökmedin." Aamir ona katılıyor ve hiç de kızmışa benzemiyor.
"ailelerimiz zaten bizi evli olarak düşünüyordu." biraz düşündükten sonra " bağlılığımızı göstermek için bir defteri imzalamamız gerektiğini hiç düşünmedik. ama evlenmeye karar verdiğimizde bu onları da mutlu etti." Aamir sözlerini kücçük bir çocuk edasıyla gülerek tamamlıyor.

Aamire kendisinden genç biriyle evlenmenin nasıl birşey olduğunu soruyorum ama onun mizah anlayışı orta çıkıveriyor ve aynı soruyu Kirana soruyor :)

" seni yaşlı adaaam!" Kiran.
Aamir devam ediyor" o benim kızkardeşimle aynı yaşta. ben onun yaşında biriyle büyüdüm zaten. " tam bu sırada ona yaşını soruyor (kiran36 amir 45) , kiran o sırada aralarındaki gerçek yaşı hesaplamaya çalışırken doğduğu ayı yanlış alıyor ( MArt yerine Şubat) ve kiran ona bakıyor ve gülümsüyor.Kiran:" bazen bana kabadayılık yapıyor ve benden daha çok biliyormuş gibi davranıyor ama ben yaş farkı varmış gibi hissetmiyorum. bizim aramızda formaliteler yok. o  benim daha genç yada kadın olduğumdan farklı davranmam gerektiğini düşünmüyor ve bana öyle davranmıyor. genelde biz zaten felsefe olarak, kurallar olarak , değerler olarak ve olaylara bakış açısı olarak zaten benzer durumdayız. temel şeylerde farklılıklarımız oluyor. bu çok önemli çünkü birlikte yaşamak sadece aşktan ibaret değil.

=  Bazı farklılıklar olmak zorunda, ben merak ediyorum ve Aamir den şaşırtıcı bir itiraf istiyorum ?

'' ben hergün banyo yapmam  ve kiran bunun nedenini anlamaz. Sanırım su tasarrufu gerektiğine inanıyorum. sadece gerek duyduğumda duş alırım. ‘' Bu iğrenç'' ( Kiran gülüyor ) . Beraber yasadıgım şeye bak! Aynı zamanda o günün giysileri ile uyur ve yapabilse , ayakkabılarını bile çıkarmaz..!.
aamir açıkça yarattığı durumdan eğleniyor ve kabahatler listesine bunu da ekliyor.
"Ayrıca yemek yerken ellerimi kullanırım. Kaşık kullanmam"

Kiran = Daha ciddi bir not eklemem gerekirse ; Aamir çok'' stressizdir'' ve hiçbir şey onu gerçekten strese sokamaz kolayca . Öte yandan ben kolayca endişelenirim. o aynı zamanda daha sabırlı ve insanların problemlerine karşı çok anlayışlıdır."

Peki tartıştıklarında bıkkınlık kirana mı kalıyor aamir soğukkanlılığını korurken?

bu gerçekten kiranı rahatsız eden bir durum.
Kiran:" o benim yüzümden mutsuz olursa tamamen kendi kabuğuna çekilir  ve beni dışarıda bırakır. onu normale döndürmek ve kabuğunu kırmak için çok sabır göstermem gerekir."
Aamir kendini koruyor:" bu sadece Kirana özel birşey değilki bu benim kişiliğim. üzgün olduğumda bu duvarlar ortaya çıkar ve oradan dışarı çıkmak benm için çok zordur. ama bu konu hakkında çalışıyorum ve biliyorum ki bu onu (kiranı) rahatsız ediyor. aslında öbür yandan birinin benm dışarı çıkabilmem için dışardan yardım etmesi de işimi kolaylaştırıyor." karısına gülümseyerek.
"o benm varlığımın büyük bir parçası. o böyle yapınca ben fiziksel olarak sanki nefes alamıyor gibi hissediyorum. sanki delice birşeyler yapabilecekmişim gibi. çok şükür ki biz pek tartışmayız." tam bu sırada aamir Kiranı öpüyor ve rahatlatıyor. kiran ise aamire gülümsüyor.

 = Sunucu =  Çift olarak birlikte yaptıgınız genel şeyler nedir ?

Kiran Rao = Ben, Aamir iş için hazırlanıyor olduğunda ve evde olduğunda onunla oturmayı ve çalışmayı denerim.
bu sırada aamir ekliyor :"her sabah ne giyeceğim hakkında konuşuyoruz ve ben biraz deneysel davranalım diyorum ve sonra gidip aynı eski tişörtümü giyiyorum bu Kiranı delirtiyor:D"
( Kiran soruna neden olan tişörtten kurtulmak ıcın tehdıt edıyor )
K = birlikte yapmaktan hoslandıgımız baska alıskanlıkta aamir ile birlikte tv.izlemek,ben yalnızken genelde tv.izlemem . O ( aamir ) genellikle bir kanal seçer ben asla mudahele etmem ve biz kotu bir komedi yada  Doordarshan izleyerek harika zaman geçiririz.
Aamir ayrıca her sabah yaptığı ilk şeyin ona dönüp homurtular çıkarmak olduğunu itiraf ediyor ve bize nasıl yaptığını gösteriyor. bu çok eğlenceli ve gülmemek imkansız!
Aamir  Şikayet ediyorum ; O kayak ve binicilik gibi macera sporları için çok istekli ve paylaşımcı biri değil. O daha ziyade sahilde bir yürüyüşe çıkmak ya da İstanbul'da eski pazarlar keşfetmek istiyor..
Aamir  =  Biz gerçekten parti  insanlar değiliz ve ben çok arkadaşlarımızla anlamlı bir etkileşim olan evde sakin bir akşam geçirmek istiyorum..

= Sunucu =  Salman khan ve Rani Mukherji  onun en ıyı arkadaşları. 

Aamir bu yüzden Sharman joshi, Madhavan, Kunal Kapoor ve Prasoon Joshi gb çok fazla zaman harcadığı insanlarla arkadaş olmaktan hoşlandıgını dile getiriyor..
Aamir tarihe karşı özel bir ilgisi var o obur bir okuyucu, o sanat, müzik, film gibi diğer alanlara karsıda ılgılı ve piyano çalmayı seviyor. Kiranın bilgisine ve muzikle olan sezgisel havasına hayran oldugunu itiraf ediyor.. Kiran’dan sürekli yeni bişeyler öğrendiğini anlatıyor ..
çocukken kiranın piyano çalmayı öğrendiğini ve müzik konusunda çok yetenekli olduğunu söylüyor aamir.
" bir gün Pune'e giderken birbuçuk saat ara verip çalacağımız müzikleri seçmek için durduk. sonra çok değişik yapım sesleri duymaya başladık. önceleri onun bir kamyon olduğunu sandım ve arabanın kayıyor olduğunu düşündüm. tüm bunlar olurken Kiran bana baktı ve orayı göstererek çığlık attı:"işte müzik bu!"

Peki şimdi onlar aynı zamanda filmde de birlikteler. bu çok fazla değil mi?

Aamir:" hayır çünkü biz zaten en iyi yaptığımız şeyi yapıyoruz film çekmek!. Dhobi Ghat setinde o liderimiz ve ben onu takip etmekten çok mutluyum. " peki ilk liderliğinde başarılı mıydı diye soruyoruz? Aamir:" evet faazlasıyla.
Kiran ekliyor:" o çalışması çok kolay biri hem patron olarak hem de aktör olarak.


= Sunucu = İşlere çok karıştığı(aamirin) hakkındaki yorumlar doğrumu ?

Aamir = Bu iddialar yalan , Ben yönetmenin butun hareketlerini  daima izlerim ve  her zaman yonetmenin vizyonuna uyarım. Eğer yaptığım filmlere bakarsanız ne kadar birbirinden farklı olduğunu göreceksiniz. bu da farklı yönetmenler tarafından çekildiği için böyle Benm tarafımdan değil!.
Kiran söze giriyor : Ben bir filme yaptığı katkıların büyük ölçüde projenın kaderini şekillendirdiğine inanıyorum.Destek  ve aktörlerinin bağlılığına sahip olduğunda yapımcı olarak da desteğini aldığında biliyorsun ki arkanı kollayacak birileri var ve onlar seni amacından saptırmayacaklar. bu film benim için aynı olmazdı eğer aamir benimle çalışmasaydı aktör ve yapımcı olarak. öncelikle bu benim ilk filmim ve evde birlikte yaşadığım bu konuda yüksek tecrübeleri olan birinden tavsiye almamak da benim aptallığım olurdu yani.
aamir ekliiyor" ve o bundan hoşlanmasaydı, kapa çeneni  ve kaybol derdi :) ama ben hiç tavır yada surat yapmazdım çünkü o zaten kendi yolunu ergeç bulurdu(tabiki benim söylediğim yolu." kötü adam gülüşüyle tamamladı sözlerin aamir.

ÇEVİRİ: İlknur, Hayrunnisa Kara




              


.

Related Posts

Aamir Khan ve Kiran Rao ev halleri Femina dergisi (Röportaj)
4/ 5
Oleh

33 yorum

Adsız
23 Nisan 2013 16:21 delete

güzelmiş. (sibel)

Reply
avatar
Adsız
23 Nisan 2013 17:32 delete

çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık yalnızca istanbul kısmını anlayamadım daha önce istanbula gelmişler mi?

Reply
avatar
Adsız
30 Nisan 2013 21:10 delete

Aynen bende anlamadım İstanbul kısmını.

Reply
avatar
30 Nisan 2013 21:22 delete

sanırım hindistanda istanbul diye bir yer var :)

Reply
avatar
melisa
12 Mayıs 2013 14:49 delete

Aynen yan istanbul derken???

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 14:53 delete

bence o kısımda bir hata var çünkü aamir khan daha önce İstanbul a gelmedi eğer gelseydi haberim olurdu...
özgee ben

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 14:57 delete

aamir khan hem müslüman hem yakışıklı hem eğlenceli hem komik başarılı hem hacı hem zeki hem iyi hem çocukları seviyo ne ararsan var. bu arada hem parentezine alsak baya sadeleşicek dediklerim:)))))

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 14:59 delete

allahım nolur türkiyeye gelsinnnnnnnnnnnnn. AMİNNNNNNNNNNNNN

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:05 delete

lagaan, fanaa, taare zamenpar, 3 idiots, ghajini, talash ben bunları izledim aamir khan prodeksiyon sizinde izlemenizi isterim emin olun hepsi harika keyifle izyeceksiniz şimdiden iiii seyirler...

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:07 delete

çeviri için sağolun

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:08 delete

hayır yok İstanbul sadece türkiye de varr

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:09 delete

soyadın ne senin sibel

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:10 delete

hayır gelmediler maalesef

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 15:12 delete

will you marry me???? aamir pleaseeeeeeeeeeeee:* :*

Reply
avatar
Adsız
25 Temmuz 2013 19:34 delete

ya bu adamın türkiyeye gelmesi şart .sanatçı diye geçinip böbürlenen insanlar varken böyle bir adamın varlığı gerçekten çok güzel

Reply
avatar
Adsız
2 Eylül 2013 15:39 delete

kiran izin ver de, aamir istanbul da eski pazarları keşfetsin ...

Reply
avatar
14 Eylül 2013 15:47 delete

hayatımda ilk defa bir kadını kıskanıyorum ya. ne kadar şanslı ya sahip olduğu adama bak! bu adam için vazgeçemeyeceğim şey yok. yaş farkı umrumda bile değil :)

Reply
avatar
Adsız
19 Ekim 2013 15:59 delete

zaman geçirmek için yapılmamış filmleri her biri izlemeye değer, izleyen herkes kendinde birşeyler bulacak

Reply
avatar
Adsız
2 Kasım 2013 21:55 delete

aynen aynen aynen bayılıyorum bu adama <3 onu çooook ama çoooook seviyorum <3 <3 <3

Reply
avatar
Adsız
9 Aralık 2013 21:54 delete

sizi ergen bozmaları :) 2 filmini izlediğiniz adama böyle diyorsanız karşılaştığınız insanlara vermeyeceğiniz yoktur sizin!!!

Reply
avatar
Adsız
17 Aralık 2013 17:40 delete

ne saçmalıyosun sen be denyo.

Reply
avatar
Adsız
1 Ocak 2014 12:34 delete

Bence bunlarin hepsi numara ikiside birbirini sevmiyor. Rol kesiyorlar...

Reply
avatar
Adsız
16 Nisan 2014 15:23 delete

terbiyesizsin ayrıca onun kadar yakışıklı ve karizmatik olmadığın için de çekemiyosun hah haa

Reply
avatar
Adsız
15 Mayıs 2014 17:18 delete

Kiran İstanbul a geldi daha onceden ondan bahsediyorlar.

Reply
avatar
Adsız
31 Mayıs 2014 23:02 delete

bencede. önceki eşiyle yapılan röportajda eşini çook sevdiğini söylemiş. şimdi buna diyor.

Reply
avatar
Adsız
22 Temmuz 2014 02:22 delete

aamir çok tatlısın

Reply
avatar
28 Şubat 2015 16:18 delete

Gel su ıstanbula artık yaa amma uklasın kendını begenmıssın =))) iyiki bı sevdık senı =))))

Reply
avatar
Adsız
28 Şubat 2015 19:40 delete

Evlenmeden birlikte yaşıyorlar bu müslümanliga aykiri

Reply
avatar
17 Aralık 2015 08:57 delete

Resmi nikah kıymayıp imam nikahı ile ömür geçiren halkımızı unutup, böyle bir cümle kurmanıza da şaşırmamak gerek.

Reply
avatar
30 Mayıs 2016 02:23 delete

Insaallah geliyor arkadaslar,cok güzel karsilayin agirlayin gzel insan Aamir Khani,evet yalan degil bizzat kendisi verdi tarihi 29.06.2016 .Rabbim banada nasip etse yakindan görmeyi😢

Reply
avatar
6 Ağustos 2016 15:58 delete

keşke evini bilsem belki giderdim

Reply
avatar