28 Nisan 2013 Pazar

Aamir Khan'la 46. doğum gününde yapilan röportaj



' Ben kariyerimin zirvesinde değilim ''

Vucut olarak buyuleyıcı oldugu gibi kısılık olarakta buyulecı ( uyumlu ) bir insan Aamir Khan .
O'nun 30'lu yaşları geçtiğine inanmak için sizi kandırmamız gerekebilir çünkü o bugun 46.yaş gununu kutluyor.. O yıllara meydan okuyan bir actor ve şuan onunla samımı bir sohbeti yakalamış bulunuyoruz ..



- Doğum gununu nasıl kutlamayı planlıyorsun ?

A = İleride çekeceğim gerilim filmi için çok yoğun bir çalışma içindeyim ( Reema Kağtı yönettiği film ) neyseki bugun izinliyim annem , çocuklarım , eşim ve aile uyelerıyle bugunu kutluyacagım. Onlarla vakıt gecırmeyı cok sevıyorum.

- Şu zamana kadar ki en büyük başarın nedir ( sana göre ) ?

A = Benim hayatta elde ettiğim en büyük başarı insanların bana duydugu saygı ve sevgi, bunu elde etmek çok zor olabılıyor.. Ve ailemle olan iletişimim onların yakınlığı benım başarımdır.

- Artık 40'lı yaşları geçtiniz . Bu sizi korkutuyor mu ?

A = Aslında , hayır .. Bunu düşünmüyorum. Geçirdiğim yıllar ile birlikte başarılar elde ettim ve bundan mutluyum. Yılların geçmesi benım acımdan ıyı oldu cok farklı deneyımler yasadım.Bu zamana kadar profesyonel calısmalarım oldu ama şahsen ben kariyerimin zirvesinde falan değilim.. Beni mutlu eden hayatımın aılemın etrafında geçiyor olması..

- Kariyerinde pek çok dönüm noktası ve başarıları var . Hala ulaşmak istediğin birşeyler varmı ?

A = Ben Tanrı'nın bana verdikleri için o'na minnettarım. İnsanların benı sevmesınden cok mutluyum . Eğer görebilirsek herseyın bir sonu var.. Ben hayatta ne olursa olsun sukretmemız gerektine inanıyorum..

- Size ilk kim dileklerini sundu ?

A = Kiran, ilk olarak. Ben, dün Mehboob'da studoda calısyordum ateş edildi.12'den önce evde olmak için studyodan ayrıldım.Oda benım yanıma gelmek için evden ayrılmıs.Bu yuzden o acele eve geri donmek zorunda kaldı :) Kiran ve Junaid bana iyi dileklerini sunmak için bir araya geldi..

- Siz 46 yaşında evli ve mutlusunuz . Bollywood da evlenmesını istediğiniz kımse var mı ?

A = Salman'ın evlensini beklıyorum.O'nun etrafında dolaşan bır suru guzel kız var. çok fazla seçeneği var ama o'nun evlendiği gün hepimiz için özel bir gün olucak

- Geçen yıl kendinize belli sözler vermiştiniz . Onları tutmayı başardınız mı ?

A = Yüzmeyi öğrenmeye söz vermiştim,öğrendim. Annemle daha cok vakıt gecırmek ıstıyordum o bızım bınamıza tasındı. Bir tek yemek yapmayı öğrenemedim.

- Anusha Rizvi ( Peepli life ) ve Kiran Rao ( Dhobi Ghat ) baktıgımızda iki kadın yonetmenle iki ayrı fılmde calıstınız . Kadın yonetmenleri bılınclı olarak mı tercıh ettınız ? 

A = Ben bir yapımcı olarak genç ve iyi yetenekleri desteklemekten cok mutluyum. Anusha ve Kiran cok yeteneklı ıkı yonetmen. Benim sonraki fılmımıde bır kadın Reema Kagti yönetti.Yıllar boyunca erkek yonetmenlerın bakıs acılarını gorduk . Onların duygularını ılıskılere bakıs acılarını ızledık.Şimdi kadın yonetmenlerın perspektıflerını goruyoruz. Ben onlarla calısmaktan mutluyum ve destekcıyım.

- Bıyık bırakmışsınız .Bize bu goruntunuz hakkında tiyolar verırmısınız ?

A = Bu gorunumum Reema Kagti filminde ki karakterimi yansıyor. Karakterımın adı da Surjan Sıngh Shekhawat olucak.

- Yapımcılığını ustlendıgınız film Delhi Belly durumu nedir ?

A = Film hazır yakında tanıtım faalıyetlerı baslayacak.Yonetmen Abhinay Deo harıka bır iş çıkarmış.Akshat cok ıyı bır senaryo yazmıs. Tum sanatcılar cok ıyı hazırlanmıs .Biz bu fılmı ulkenın genclerını hedeflıyerek yaptık. komedı ağrlıkta. 1 Temmuzda yayınlacak fılmımız.

- Aamir Khan'a roportaj ıcın tşk edıyor yenı yasını kutluyoruz .


Çeviri : Hayrunnisa Kara



Related Posts

Aamir Khan'la 46. doğum gününde yapilan röportaj
4/ 5
Oleh

3 yorum

Adsız
28 Nisan 2013 23:28 delete

anlamadığım bişey var aamir 1965 doğumlu olmasına rağmen nasıl 46 yaşında oluyor normalde 48 yaşında olması lazım biz mi yanlış sayıyoruz yoksa onlar mı doğduktan 2 sene sonra ilk yaşına giriyorlar aydınlatırsanız sevinirim

Reply
avatar
28 Nisan 2013 23:55 delete

bu röportaj eski ama çevirmen arkadaşlarimiz çevirdiler

Reply
avatar
Adsız
29 Nisan 2013 15:42 delete

yaşını hiç göstermiyor

Reply
avatar