11 Nisan 2013 Perşembe

Aamir Khan'dan filmlerin başarı hakkında açıklama




Box office listeleri ve hasılatta yaklaşık 32 milyon tl üzerine çıkan filmler bollywood da hep başarılı filmler olarak görülür.bununla birlikte 3 idiots filmi ile bu rakamın yaklaşık 3 katına çıkan ünlü oyuncu Aamir Khan'dan ilginç bir açıklama geldi.

Aamir khan rakamların aldatıcı olabileceğini ve filmin asıl değerini ölçemeyebileceğini söyledi. Üç filmi '3 idiots', 'ghajini' ve 'fanaa' ile bu rakamların üzerine çıkmayı başaran ünlü oyuncu önemli bir başarı elde etti. Aamir şunları söyledi:

"İnsanların büyük çoğunluğu filme büyük bir oyuncu oynadığı için filmi izleyebilir. Rakamlar aldatıcı olabilir. Benim için filmin başarısının anlamı. güzel bir ekip olarak film vizyona girmeden evvel filmi izlemek için oturduğumuzda ortaya koyduğumuz işte başarılı olduğumuz hissini alıp almadığımızdır. Eğer ekip olarak yakın hissediyorsak, o zaman başarının ilk işaretlerini almışızdır"

Özellikle 3 idiots filminde sevenlerin kalbinde taht kuran ve mükemmeliyetçi kişiliği ile tanınan Aamir sözlerine "Hesaplara hiç bakmadım. Hesaplara bakan en son kişi benim. Geçmiş olduğunda filmimin yakaladığı başarıyı ölçmek adına bakıyorum sadece. Benim için ölçütlerden sadece biri. Filmimin ne kadar başarılı olduğunu , insanların nasıl tepki gösterdiğini anlamak için kullanıyorum" diye devam etti.





Related Posts

Aamir Khan'dan filmlerin başarı hakkında açıklama
4/ 5
Oleh

1 yorum:

11 Nisan 2013 21:16 delete

adam işine aşık, maddi değerleri aşmış artık

Reply
avatar