7 Nisan 2013 Pazar

Aamir Khan hakkında 5 şey - Short Takes dergisi (türkçe çeviri röportaj)


O sürekli sinema akışının her sürümü ile dönüm noktası oldu.Süreçler üzerinde düşünme açısından o hep düşünce aktörü oldu.

1) Onun tercihlerinde yönlendiren doğallığı ve içgüdüleridir..
Ben film seçimlerimin anlık ve doğal olması gerektiğine inanıyorum. O zaman içgüdülerime gidiyor ve o zaman ne olacaksa ona yöneliyorum. Önceden plan yapmıyorum.

2) O usta eylemleri iyi bilen birisi, gişede olan gelgitlerin yanı sıra o bir gişe kralı..
Benim hayal kırıklığı olarak adlandırdığım filmlerim daha fazla iş yapmıştır, diğer belirli hit olan aktörlere nazaran.


3) O bir promasyonun ancak dürüstçe yapıldığı zaman iyi olduğuna inanır.. 
İnsanlar bazen filmlerimde nasıl promasyon yaptığımı soruyorlar.bende onlara cevap veriyorum bu sadece gerçek seyirciler olduğu zaman oluyor. İnsanlar hayatları sırasında, bir sosyo politik hiciv( taşlama) olduğunda böylelilkle genele mesaj gönderme daha net bir şekilde oluyor.dhobi ghat filmi sırasında, ben herkese söyledim herşey bu sanat evi filminde bulunuyor. İnsanlar genellikle gerçeği gizlemek anlamında sanat filmi yaparlar. Ancak insanlar zor kazanılan paradan bilet alıp filme gittiklerinde, neler olup bittiğini bilme hakkına sahip olduğu gerçeğine saygı duymak zorundadır.


4) Şu andaki övgüye şayan mesleğinin arkasındaki sır..
Eğer ben bir film yapıyorsam ve bunun içindeysem ne yapacağım hakkında hiç düşünmem.eğer film hit ve başarısız olmasını düşünmem aklım oraya gitmez.


5) Bu sanatsal gisiş onun sadece bir dönemle sınırlı kalmayacak
Çoğu kez sanatsal film diğer filmleri arasında daha iyi.onlara genellikle ekranda göründüğünüzden faklı bir bakış açısı sunuyorsunuz 


Çeviri : Handan kavrak 


Related Posts

Aamir Khan hakkında 5 şey - Short Takes dergisi (türkçe çeviri röportaj)
4/ 5
Oleh