29 Mart 2013 Cuma

Aamir Khan'ın Kadınların Alkolizm Sorunu Hakkındaki Röportaj




Aamir Khan: Bir kadın alkolikse, size sunulan yardımlar var...

Bollywood yıldızı Aamir Khan kadınlarda alkolizm sorunu gidermek ihtiyacını dile getirdi ve bu sıkıntısı olan kadınların yardım alması gerektiğini savundu.

"Ben Hindistan'da sorunun daha karmaşık olduğunu düşünüyorum.Kadınların bile içki içmekte olduğunu açıkça itiraf etmekten korkmuyorum fakat bunun içme ile ilişkili pek çok modernist sorunları var." dedi gazetecilere verdiği demeçte.

(AA) Anonim Alkolikler tarafından düzenlenen bir seminerde konuştu. AA 1935 yılında kurulmuş uluslararası bir karşılıklı yardım kuruluşudur.

''"Eğer bir kadın iseniz ve içme sorununuz var ve bundan acı çekiyorsanız, bunu bitirmeyi istemelisiniz, yoksa sizin için mevcut yardım yoktur bile," dedi aktör...

Alkolizm bağımlılığını itiraf etmek zaman alacak, o: "Biz hepimizinin ileriye götürmek istediği bir sorun ve çok çalışılması gereken sürekli bir mücadeledir" dedi. Aktör TV şovu 'Satyameva Jayate' bir bölümünde aşırı alkol tüketimi konusuna değinirken söylemişti bu cümleyi.

Related Posts

Aamir Khan'ın Kadınların Alkolizm Sorunu Hakkındaki Röportaj
4/ 5
Oleh