1 Kasım 2014 Cumartesi

Shahrukh : PK filminin fragmanını izledim çok hoşuma gitti

Salman Khan'ın Big Boss programının 8. sezonunda Happy New Year filmini övmesi üzerine Shahrukh Khan da Salman Khan'a içten bir cevap vererek.

SRK : " Salman'ın bu yaptığının son derece nazik birşey olduğunu düşünüyorum. Ben gerçekten ona yüreğimin derinliklerinden teşekkür ediyorum çünkü insanların aktörlerin arasında ki meseleler hakkında bilip bilmeden konuşmaktan ne zaman uzaklaşacaklarını bilmiyorum. Bizim aramızda birşey yok "

Ayrıca Aamir Khan'ın PK filminin fragmanının yayınlanması üzerine kendisine sorulan soruya ise ; SRK : " Aamir'in PK filminin fragmanını izledim ve o çok hoşuma gitti dilerim film çok beğenilir ve onlar için en iyisi olur inşallah "



Kaynak : Shahrukh Khan Severler
Çeviri : eSeReK

Related Posts

Shahrukh : PK filminin fragmanını izledim çok hoşuma gitti
4/ 5
Oleh