21 Ekim 2014 Salı

Salman Khan : Aamir Khan'ın smslerine cevap vermiyorum

Bollywood'un gözde bekarı Salman Khan yakında Satyamev Jayate programının bir bölümünde yer alacak.O Bollywood süperstarı ve yakın arkadaşı olan Aamir'in smslerine cevap vermediğini söyledi.

Salman bir adama yardım etti ve o adam Salman'a teşekkür etmek istedi ama teşekkür etme şansı bulamadı. Aamir Salman'ı programına davet ederek adama teşekkür etme şansı verdi.

Aamir adama Salman'a söylemek istediğin ne varsa söyle dedi adam da hangi adam Salmanla 3 kez temasa geçmeye çalışır ki deyince Salman sözünü keserek ben Aamir'in smslerine bile cevap vermiyorum dedi bunun üzerine salondaki seyirciler ve iki yakın arkadaş kahkahalara boğuldu.


 ____________________

 Salman'ın böyle demesi tamamen şaka amaçlıdır. İkisinin ne kadar yakın dost olduğunu herkes bilir. Kaynak : Salman Khan Fans Turkey

Related Posts

Salman Khan : Aamir Khan'ın smslerine cevap vermiyorum
4/ 5
Oleh