27 Ocak 2014 Pazartesi

Aamir Khan,Toplantilarimi banyoda yapmak zorunda kaldim.

Aamir Khan karakterleriyle bütünleşir fakat Dhobi Ghat için ayrıca oynadığı karakter Arun'un davranışlarına uygun bir apartmanda da 3 hafta yaşadı.

Aamir Khan:

Benim için oradan (evden) çıkmak imkansızdı. Çünkü apartmandan çıkarsam insanlar orada çekim yaptığımı bilecekti. Bu da sıkıntılı bir durumdu. Kiran bana nasıl çekim yapacağız (bu durumda) diye sordu. Ben de "yapacağız" dedim. Oraya gece yarısı 3-4 gibi geldim. Etrafta kimseler yoktu. Ve ben 4. katta çıktım sonra orada 3 hafta kaldım.

Kiran Rao:

Uyandığında Arun'un gardrobunu açıyor ve onun kıyafetlerinden birini giyiyordu. Onun kitapları ile doluydu etraf. Sanki iki üç haftalığına yeni bir eve taşınmışız gibi... ve bunu yaparken hiç bir yere gitmesi gerekmiyordu. Seyahat etmiyordu. Çekim için geç uyanıyordu. Sabah kalktığında setteydi. Fakat bundan gerçekten zevk aldı yani Arun olarak uyanmaktan, onun kıyafetlerini giymekten... Biz bu çekimi başardık. Çok uzun bir süre insanlar orada çekim yaptığımızı bilmiyordu.



Aamir Khan:

Apartmandaki insanlar bile farkında değildi... Benim o binada bulunduğumun... Ve ben orada üç hafta yaşadım. Gayet geniş bir odaydı... Orada çalışıyorduk ve ben orada uyuyordum. Çekim malzemeleri oraya getiriliyordu, ben ışıklarla kameralarla birlikte uyuyordum Big Grin ve bir tane banyo vardı. Bu üç hafta içinde ben nerdeyim kimse bilmiyordu. Ghajininin pazarlama takımıyla toplantılarım banyoda oluyordu, odada çekim devam ederken.. (gülüyor) Bütün diğer toplantılarım 3 idiots ve ghajini toplantılarım hepsi o evde gerçekleşiyordu. Nereye geldiklerini (toplantı için) bilmiyorlardı çünkü kimseye nerede çalıştığımı söyleyemiyordum.

Kiran Rao:

Aamir için çok rahat bir deneyimdi. Yani Aamir Khan olmak zorunda değildi. Gece Aamir khan olarak çıkıp sabah arun olmuyordu. Tamamen Arun'du.

Aamir Khan:

Çekimin sonlarına doğru apartmandaki insanlar fark etmeye başladı. Orada çekim yaptığımı... Onlara dedim "Aman sessiz olun kimseye söylemeyin" Gerçekten çok yardımseverlerdi. Sadece son gün evlere gelmem için teklif oldu ve 40 eve gitmek zorunda kaldım (gülüyor)

Sunucu:

Profesyonellik hakkında konuşalım Aamir sadece Arun olmadı aynı zamanda mumbaide dhobi ghat çekimleri için 3 hafta bir apartmanda kaldı.

Related Posts

Aamir Khan,Toplantilarimi banyoda yapmak zorunda kaldim.
4/ 5
Oleh

2 yorum

Adsız
28 Ocak 2014 20:04 delete

ya adama boşa mükemmelliyetçi denmiyo her tavrıyla mükemmelliğini gösteriyo yaa

Reply
avatar
18 Şubat 2014 00:47 delete

Ziya Paşa ne güzel söylemiş "Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz / Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde". Daha fazla söze ne hacet.

Reply
avatar