7 Ocak 2014 Salı

Aamir Khan:Filmin iyi yada kötü olduğunu sadece seyirciden öğrenmek isterim.

Bollywood yıldızı Aamir Khan hiçbir  ödül törenine katılmıyor.

Aamir Khan:'Akademi ödülleri filme daha fazla seyirci kazandırmak için sadece bir fırsattır.Bana göre, Oscar seyirci kitlesini artırmanın herhangi bir yolu..Ben bunu bu şekilde görüyorum.Oscar bana benim filmimin iyi yada kötü olduğunu söyleyemez ve ben bunla ilgilenmem.Bana göre Oscar sadece filme daha büyük bir izleyici kitlesi kazandırır..Ama eğer sen Oscar'a aday olursan dünyada insanlar senin filmini görmek ister,  aksi halde hiçkimse senin filmini bilmez..Bu, filmi daha fazla insanın izlemesi için bir fırsat..''

Aamir Khan'ın Dhoom 3 filmi tüm zamanların en büyük hasılatına sahip olan filmi oldu..Ve ayrıca Aamir Khan filminin iyi yada kötü olduğunu sadece seyircilerden öğrenmek istediğini ifade etti..

''Filmin iyi yada kötü olup olmadığını sadece seyirciden öğrenmek isterim, başka hiçkimseden değil..''

Related Posts

Aamir Khan:Filmin iyi yada kötü olduğunu sadece seyirciden öğrenmek isterim.
4/ 5
Oleh