9 Ocak 2014 Perşembe

Aamir Khan:Bu show dünyasındaki kariyerim için Maulana Azad'a teşekkür ederim..


Aamir Khan 08.01.2014 çarşamba günü katıldığı Apeejay Edebiyat Festivalinde Aamir Khan, Müslüman bilgin ve milliyetçi Maulana Abul Kalam Azad'ı hatırlattı ve ona verdiği öğüt için teşekkür etti..

Aamir'in amcası ve babası film dünyasına adım atan iki isimdi.

Aamir Khan:'Amcam genç bir çocukken ve okulu bıraktığında filmlere çok ilgiliydi.Bu alana girmek ve senarist olmak istiyordu.Bütün ailesi karşı çıktı ve onu ikna etmeye çalıştılar bu film sektörüne girmemesi için.Ama o ''Ben Azad efendiye danıştım ve o bana kalbin ne diyorsa onu yap dedi. O bana desek olan tek insan'' dedi..

Aamir Khan edebiyat festivalinde Maulana Azad'a bu tavsiyesi için, onun film dünyasına girmesine vesile olduğu için teşekkür etti..

Aamir Khan:'Filmlerimden birinin, 3 idiots'un ana konusu buydu ''Kalbin ne diyorsa onu yap''..Aslında Maulana Azad bu tavsiyeyi vermeseydi amcam film dünyasına giremeyecekti, o zaman babam da  giremeyecekti ve eğer babam girmeseydi ben bugün başka herhangi bir yerde olacaktım..Bu yüzden amcama verdiği tavsiye için ona çok teşekkür ederim..''

Related Posts

Aamir Khan:Bu show dünyasındaki kariyerim için Maulana Azad'a teşekkür ederim..
4/ 5
Oleh