4 Ocak 2014 Cumartesi

Aamir Khan:Kendimi sınırlandırmak istemiyorum


Aamir Khan son filmi Dhoom 3'te olumsuz bir karakter (hırsız) rolüyle karşımıza çıktı.Aamir Khan oyunculuk yeteneğinden her alanda  yararlanmak istediğini ve bu rolü bu yüzden isteyerek seçtiğini ifade etti.
'Ben bir oyuncu olarak kendimi sınırlandırmak istemiyorum.'Sadece mantıklı şeyler yada sosyal içerikli filmler yapılacak'.Böyle olmamalı.Ben kendimi sınırlandırmak istemiyorum.Filmlerde bütün değişik türleri yapmak istiyorum.'

Dhoom 3 filmini kabul ettiğinde aklında ki fikir şuydu:
''Ekranda daha önce yapmadığım bir şeyi tecrübe etmek istedim.Farklı bir deneyim oldu.''

Aamir Khan Dhoom 3'te çift karakteri canlandırdı ve Sahir ve Samar karakterlerinden Samar'ı tercih ettiğini söyledi.
''Ben şahsen Samar'ı daha çok sevdim.Aslında film iki kardeşin sevgi hikayesi.Biz filmi yayınlamadan önce bunu söylemedik.Çoğu kişi Samar'ı daha çok sevdi.Çok az kişi ki bunlardan ikisi Anıl Kapoor ve Govinda, beni aradılar ve Sahir'i sevdiklerini söylediler.
Bu film için çok övgüle aldık ve ben şu anda çok mutluyum.''

Related Posts

Aamir Khan:Kendimi sınırlandırmak istemiyorum
4/ 5
Oleh