11 Aralık 2013 Çarşamba

Shahrukh Khan Dhoom 4'te oynarsa çok büyük bir iş olur.

Aamir Khan, Shahrukh Khan'ın Dhoom 4'te oynarsa çok büyük bir iş olacağını düşünüyor.

Söylentilere göre Dhoom serisinin devamında Salman Khan ve Shahrukh Khan yer alabilir ancak bu haberlerin herhangi bir resmiyeti yok..

Aamir Khan dünkü Dhoom 3 basın toplantısında :''Eğer Prodüktör Aditya Chopra Dhoom serisinin devamından Sharukh'u düşünürse film için çok iyi olur.Büyük bir iş olacağından eminim.'' dedi.
Aamir Khan Dhoom 3'te kötü adamı oynuyor, Shahrukh da geçtiğimiz günlerde tekrar kötü adam rolü oynamak istediğini dile getirmişti.Kariyerinin başında Darr, Baazigar, Anjaam filmlerinde kötü karakterleri canlandırmıştı..Shahrukh Khan geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamada ''Aamir en iyi erkek oyuncu ve diğerlerine de ilham veriyor'' demişti.Aamir dün basın toplantısında ''Bu Kral Khan'ın yüce gönüllülüğü, iltifat için teşekkür ederim'' dedi.

Aamir Khan:''Ben Salman'a mesajla bildirdim  Salman sana şapkamı yolluyorum benim şapkamı tak ve filme teşvikine yardımcı ol diye (gülüyor)..Takmasını beklemiyordum ,Salman'ın programında o şapkayı takması benim için iltifat, o bana destek oluyor (gülüyor), bu yüzden onu seviyorum..Salman'ın yaklaşan filmi Jai Ho'ya destek verecek misiniz diye soruluyor ve Aamir:''Ona yardım etmeyi düşünmüyorum çünkü o zaten çok güçlü bir oyuncu.Yardıma ihtiyacı yok..Ama onun için birşeyler yapmak isterim..

Yeğeni Imran Khan ve eşi Avantika çocuk bekliyorlar, Aamir'e bu konuda ne hissettiği soruldu, Aamir:''Onlar adına çok mutluyum sabırsızlıkla bebeklerinin gelmesini bekliyorum'' dedi..

Related Posts

Shahrukh Khan Dhoom 4'te oynarsa çok büyük bir iş olur.
4/ 5
Oleh