28 Aralık 2013 Cumartesi

Salman bana ön yargılı olmamayı öğretti..

Bollywood'un rekabet dünyasında onlar yakın bir bağa sahip 2 star....Dün Salman'ın 48. yaş günüydü.Aamir Khan katıldığı doğum günü partisinde bu arkadaşlığın nasıl başladığı hakkında konuştu..

-Salman hakkında ne düşünüyorsunuz.?

Ben ona çok düşkünüm..Bana göre onun kendine özgü tarzıyla yaptığı işleri çok büyüleyici..

-Siz Salman Khan'la Andaz Apna Apna (1994)'da birlikte rol almıştınız..O zamanlar Salman'ın nasıl olduğunu hatırlıyor musunuz?

Eğer bana Salman'la çalıştığım o dönemi soruyorsan,, çok kötüydü..Geç gelirdi ve replikleri asla hatırlamazdı :)..Filmden sonra karar vermiştim.''asla bir daha onla çalışmayacağım..Ona karşı nazik olacağım hepsi bu ama asla onunla arkadaş olmayacağım''..Ondan hoşlanmamıştım..

-Peki ne değişti?

Zamanla Salman sorumlu ve duyarlı olmaya başladı..Yıllar önce ben ön yargılı düşünüyordum ancak daha sonra hissettim ki katı yürekli düşünmüşüm..

-İkinizin yakınlaşması tam olarak ne zaman oldu?

Bizim dostluğumuz aslında benim zor dönemimde başladı.Eski eşim Reena ile boşandığım dönemdi.Çok karamsardım.O dönemde garip bir şekilde Salman hayatıma girdi ve hayatıma birçok yenilik getirdi.O bana daha rahat daha açık ve daha az yargılayıcı olmayı öğretti..

Related Posts

Salman bana ön yargılı olmamayı öğretti..
4/ 5
Oleh