20 Aralık 2013 Cuma

Aamir Khan,Salman Khan'in filmi icin sabirsizlaniyorum.


Salmanın Big Boss'da Dhoom 3 tanıtmasının ardından Aamir-onada söylediğim gibi programında Dhoom 3'ü tanıtarak beni gerçekten mahcup etti.

O herzaman sevgi ve şefkate sahip.bende onun için muhakkak birşeyler yapıcam dedi.Salmanın yeni çıkacak olan filmi Jai Ho hakkında ise-

Salmanın çok iyi bir mizah duygusu var.Ben henüz yeni filmin trailerini görmedim ama yakında bakıcam.Eminim ki harika bir film olacak, Salman'ın filmlerini büyük bir hevesle bekliyorum,Salman Khan'ın büyük bir fanıyım,bu son 3-4 yıldan beri yaptığı işlerde büyük farklar görüyorum.

Dabbang'ı gerçekten sevmiştim,onu böyle görünce mutlu oluyorum,bir aktör olarak kendini geliştirdiğini düşünüyorum. gerçekten Jai Ho filmini bekliyorum.

Related Posts

Aamir Khan,Salman Khan'in filmi icin sabirsizlaniyorum.
4/ 5
Oleh

1 yorum:

Adsız
21 Aralık 2013 11:23 delete

http://www.ozgunmedya.com/filmler/dhoom-3-2013/

Reply
avatar