14 Aralık 2013 Cumartesi

Aamir Khan:''Kızım film sektörüne girerse mutlu olurum''..

Aamir kendisine sorulan ''kızınız film işine girer mi?'' sorusuna şöyle cevap verdi:

''Ben kızımın oyuncu olmasını isterdim ama  herhangi bir fikrim yok..Ona henüz sormadım ''..

Aamir'in bilindiği gibi ilk eşi Reena'dan 2 (Ira ve Junaid) ve film yapımcısı olan ikinci eşi Kiran Rao'dan bir çocuğu (Azad) var..

''Onlar yapmak istedikleri şeyi yapıyorlar..Onlara herhangi bir baskı uygulamıyorum.Eğer onlar film sektörüne katılmaya karar verirlerse, çocuklarımın filmler yapmalarını isterim.'' ..
'Eğer bu işe girerlerse eşim Kiran, ben ve çocuklar hep birlikte bir film yaparız,, umarım olur :)..Bu beni çok sevindirir..'' diye ekledi.

Junaid zaten Peekay çekimlerinde yönetmen Rajkumar Hirani'nin yanında asistanlık yapıyor şu anda..Aamir Khan'ın kendisi de Aamir Khan Prodüksiyon altında  ''Taare Zameen Par, Peepli Live, Delhi Belly'.. gibi filmler yaptı..

Kendisine sorulan ''Aamir Khan Prodüksiyon Junaid'in filmini kabul eder mi?'' sorusuna:
''Neden olmasın..? Eğer iyi bir senaryoyla gelirse ve eğer ona  bir yönetmen olarak inanır ve güvenirsem o zaman kesinlikle kabul ederim..Diğer yönetmenler gibi beni ikna etmek zorunda ..''
''O şu anda Raju'yla çalışıyor ve gerçekten sette olmaktan mutluluk duyuyor, bu iyi bir düşünce ve iyi bir başlangıç..İyi yaptığını düşünüyorum..Ne olmak istediği ona bağlı,, o da hala bana tam olarak ne yapmak istediğini söylemedi..'' diye ekledi.

Related Posts

Aamir Khan:''Kızım film sektörüne girerse mutlu olurum''..
4/ 5
Oleh