4 Aralık 2013 Çarşamba

Aamir Khan ailesiyle yeteri vakit ayıramadığı için kendini suçlu hissediyor.

Bollywood'un Bay mükemmeli süperstar Aamir Khan kendi işleri sebebiyle ailesiyle yeteri vakit ayıramadığı için kendini suçlu hissediyor..Yakın zamanda oğlu Azad 2 yaşını tamamladı.Bu yüzden oğluyla daha fazla vakit geçirmek için onu sete götürdü..

Aamir Khan bugün katıldığı Agenda Aaj Tak programında şöyle konuştu:''Ben her zaman ailem ve çocuklarımla yeterli vakit geçirmediğimi hissediyorum,bu suçluluk duygusu ile 25 yıl geçirdim.

Bencil davrandığım için suçlu hissediyorum.Ama iyi bir eş ve iyi bir baba olduğumu düşünüyorum.Azad hayatımızda olduğu için kendimizi kutsanmış hissediyoruz.Onun yüzüyle hayatımız aydınlandı..''


Related Posts

Aamir Khan ailesiyle yeteri vakit ayıramadığı için kendini suçlu hissediyor.
4/ 5
Oleh