14 Kasım 2013 Perşembe

Aamir Khan: Ben Salman ve Katrina'nın birlikte olmasını istiyorum.

Aamir ve Katrina bu gün büyük tantana ile yayınlanan dhoom 3 filminin ilk şarkısını tanıtdılar.
Katrina "Dhoom 3'ün bir parçası olmak benim için iyi bir deneyim oldu bu şarkı için bir çok prova yapıldı ve sonuç olarak ortaya istediğimiz formatda bir video çıktı" dedi.

Aamir Khan tanıtıma biraz geç katılmak zorunda kaldı çünki kendisi Sachin Tendulkarın 200. son test maçını izlemeye gitmişti.Bunun üzerine Katrina"Aamir Sachin ve kriketi benden daha çok seviyor" dedi.Ve Aamir tanıtımda aniden oldukca tartışmalı bir konu açtı.

Dediki,"Ben gerçek hayatta Salman ve Katrinanın birlikte olmasını istiyorum."Aamir uzun zamandır Salmanı evlendirmeye çalıştığından bahsetdi...Peki bay Kapoor buna ne dicek bakalım?Ayrıca Aamir dhoom3 deki rolü için şimdiye kadarki en zor rolü olduğunu söyledi.Ve Katrina filmin şarkıdan daha çok karakterler üzerine olduğunu belirtti.

Katrina dhoom3 deki akrobatik rolü gereği yeterince eğitim aldığını ve spor salonuna bir daha dönmek istemediğini söyledi.



Bu haberin Tüm Paylaşım Hakkı www.aamirkhanturkiye.com'a Aittir. Kaynak Göstermeden Kopyalama ve Alıntı Yapmak Suç Kapsamına Girer.

Related Posts

Aamir Khan: Ben Salman ve Katrina'nın birlikte olmasını istiyorum.
4/ 5
Oleh