2 Temmuz 2013 Salı

Aamir Khan'ın Eşi Dhoom 3 hakkında hiçbir şey bilmiyor.

Yash Raj Film altında çekilen Dhoom:3 bu yılın şüphesiz en çok merak edilen filmlerinden.Filmin tüm bekleyenleri gibi Aamir Khan'ın eşi Kiran Rao'da film hakkında hiçbir şey bilmiyor.



Filmin kendisi için sürpriz olacağını belirten Kiran Rao film vizyona girdiğinde bir fikri olacağını söyledi.


Kiran Rao,''Ben 7 sene içinde ilk defa Aamir'in bir filmi hakkında hiçbir şey bilmiyorum.'' dedi.

Dhoom 3 yıldızları Katrina Kaif,Abhishek Bachchan,Uday Chopra'dan da mükemmel başarı beklediğini belirten Kiran Rao,bu yıldızlarla Aamir'i aynı ekranda görmek için sabırsızlandığını da dile getirdi.

Çıkan bazı dedikodulara göre Aamir Khan filmde ağzı sıkı birini canlandırıyor.Aamir'in oynadığı karakterin jimnastikçi ve dövüş sanatları uzmanı olduğuda söylentiler arasında.Ayrıca Aamir Khan yeni evinde de tüm Dhoom 3 mürettebatını ağırladı.

Related Posts

Aamir Khan'ın Eşi Dhoom 3 hakkında hiçbir şey bilmiyor.
4/ 5
Oleh

4 yorum

8 Temmuz 2013 02:45 delete

Filmi dört gözle bekliyorum ;)

Reply
avatar
8 Temmuz 2013 02:46 delete

Aamir sen hayatsın sen herşeysin...

Reply
avatar
Adsız
28 Temmuz 2013 00:13 delete

aamir yaşını 20 gibi gösteriyor.48 yaşında olduğuna inanamıyorum.çok karizma yakışıklı değişik bir albenisi var.hintli olmasına da şaşılır....senin için ölürüm aamir...

Reply
avatar
11 Mart 2014 14:44 delete

seni çok seviyorum aamir khan sanırım 2013 yılında çekildi daha filmi izledim güzele benziyor yıl 2014 aamir hiç göstermiyorsun 49 yaşındasın ama bn seni sevmeye devam edicem :)

Reply
avatar