10 Haziran 2013 Pazartesi

Jiahın intihar mektubu ortaya çıktı işte mektubu.

25 yaşında ve hayatını baharında evinde kendisini asıp intihar eden oyuncu Jiah khan ın intihar mektubları sonunda bulundu.polislerin aramalarında bulunmayan mektubu ,annesi Rabiya Khan ,kızının cüzdanında 6 sayfalık intihar mektubunu buldu.Annesi kızının mektubunu 3 gün sonra tesadüf eseri buldu.bunu önce polise verdi ,sonra da resimleri çekip internettte yayınladı. işte jiahın mektubu;



``Ben ne diyeceğimi bilemiyorum,ama artık kaybedecek bir şeyim yok.zaten her şeyimi kaybettim.bunu okuyorsanız bulmuşsunuz demektir.ben çok kırıldım.bunu bilmiyor olabilirsiniz ama ,seni sevmekten kendimi alamıyorum ve kendimi kaybedecek noktaya gelmek beni çok yaralıyor.ama bu bana her gün işkence ediyor.bugün ben uyanmak istemiyorum ve uyandığımda ışığı görüyorum.seninle olduğum zamanlar geleceğimin olduğunu görüyordum.ama şimdi hayallerim param parça oldu.içimde ölümü hissediyorum.ben birine kendimi verdiğim zaman çok bakardım kendime , ama şuan öyle değilim.aşkım hile ve yalanlarla döndü gitti.sana verdiğim hediyeler yada kaç kez aramalarım önemli değildi.hamile olmaktan korkuyorum,ama her gün ruhumdaki acı beni yok ediyor.ruhum yok .her gün uykusuzluktan ve düşüncelerden dolayı çalışamıyorum.her gün uzaklarda çalışıyorum ama kariyerim bile önemli değil artık.seninle ilk tanıştığım andan beri,hırslı,çalışkan ve disiplinli biri oldum.

sonra senin benim içime düşürdüğün aşkın farkına vardım.neden bilmiyorum ama kader bizi bir araya getirdi.sonra acı,tecavüz,istismar.ben bunu hak etmedim ve daha önce gördüğüm işkenceleri de hak etmedim..sadece giderek bana zihinsel ve fiziksel zararların bana zarar vereceğinden koktum.hayatınız parti ve kadınlarla oldu hep.burada kalırsam seni isteyeceğim ve özleyeceğim.yani benim 10 yıllık kariyerim ve hayallerimi umursamayarak veda öpücüğümü bile alamadım.sana hiç söylemedim ama ben senin hakkında mesajlar aldım.beni aldatıyordun.ama ben bunu görmezden geldim ve sana güvenmek istiyordum.ama beni mahcup ettin.

Ben sadık bir insanım.ben sadece benim sürekli hissettiklerimi seninde hissetmeni istedim.başka kadınların yaptığını bende yapardım.ama ben onlar gibi değilim ve seni seviyorum.bunu kanımla bile yazabilirim.benim başıma gelenler başlarının başına gelseydi,Onlarda benim gibi hayal kırıklığın uğrasaydı ,hileler yaparak,yalanlar söyleyerek hatta takip ederek yaparlardı işlerini.hatta ailelerine itaatsizlik yaparlardi.hatta ablamla hiç karşılaşma mışsın.kız kardeşinden hediye aldım.ama sen beni çok yaraladın ,parçaladın.artık nefes almam için tek bir neden vardı.sadece istediğim aşktı.senin için her ama .şeyi yaptım.bizim için çalışıyordum.ortağım değilsin.geleceğimi ,mutluluğumu benden aldın .
Ben her zaman sizin için hep en iyisini diledim.ben senini iyileşmen için hep yatırım yapmaya hazırdım.sen olan aşkımı takdir ettiğim zaman beni tekmeledin.benim güven ve belik saygımı yok ettin, benim hiç hırsım yoktu ki.hayatta istediğin,kadınlar,motifler ve partiler.hayatım yok.on gün bekledim seni .beni rahatsız etmedin ama bu bana çok zarar verdi.Goa gezisi benim için doğum günü hediyesi oldu ama hilelerinle bana zararını verdin yine.beni derinden yaraladığın için (tecavüzden bahsediyor ) bebek istemiyorum.ben geri geldiğim zaman noel de ve doğum günümde yemek yemedin.ben doğum günümü seninle geçirmek için zar zor çalıştım.bu sevgililer gününü benden uzakta geçirmeyi seçtin.biz 1 yıl birlikte zaman geçirecektik,söz vermiştin bana.

Tek istediğim senin benden götürdüğün mutluluğumdu.ben kendi çıkarlarımı düşünemeden senin için bütün paralarımı harcadım.ne zamandır senin için ağlıyorum.bundna sonra yaşamak içni hiç bir nedenim kalmadı.seni sevdiğilm gibi beni de sevmeni isterdim.ben geleceğimizi ve başarılarımzı hep hayal ederdim.geriye kırık hayaller ve boş vaaatler kaldı.şimde istediğim tek şey uyumak ,ve hiç uyanmamak.ben bir hiçim.her şeye sahiptim .şimdi çok yanlızım ve savunmasızım.şimdi ölümü duyuyorummm...

Related Posts

Jiahın intihar mektubu ortaya çıktı işte mektubu.
4/ 5
Oleh

13 yorum

Adsız
11 Haziran 2013 11:44 delete

allah belanı versin. pislik şerefsiz. herif seninle aynı dünyada yaşadığım için utanıyorum..

Reply
avatar
Adsız
12 Haziran 2013 23:11 delete

off çok acı...

Reply
avatar
Adsız
17 Haziran 2013 12:18 delete

Anlamadım kim için yazmış bunu :D ?

Reply
avatar
Adsız
18 Haziran 2013 17:41 delete

kime yazmış peki???

Reply
avatar
Adsız
15 Temmuz 2013 02:06 delete

çok acıdım şerefsiz eşşek niye kızı aldattın gerzek

Reply
avatar
Adsız
21 Temmuz 2013 12:19 delete

hindistanda bu tür şeyler çok fazla var. kadının değeri yok ne yazık ki. gelişmemiş eğitimsiz bir ülke. ineği kutsal sayanlardan ne beklenir. beyinsizler.

Reply
avatar
25 Eylül 2013 23:58 delete

okudukça moralım bozuldum daha önce o kız severdim sadık iyi ruh başkalrı onu kırmak kötülemek yapanır cehennemene belsaın versin diyorm başka bişey demiyorum

Reply
avatar
8 Mart 2014 02:17 delete

olayı daha iyi anlamak için önce bunu okuyun arkadaşlar;

http://www.aamirkhanturkiye.com/2013/06/jiah-khan-intihar-ett.html

Reply
avatar
Adsız
24 Şubat 2015 21:58 delete

Adi kopek suraj p. yuzunden.. adi hayvan. gencecik kizi nasil hayattan sogutmus acaba.... aciyorum genclige guzellige.. zirvedeyken bi erkek icin kendine kiyan asil aptal. birak erkekmi yok ya.

Reply
avatar
Adsız
9 Eylül 2015 19:34 delete

bu kiz aamir khanin ghajani filminde oyrenci rolunu oynayan kiz cooox uzuuldum off

Reply
avatar
18 Temmuz 2016 18:13 delete

Bu mektubu Sooraj Pancholi ve ailesine yazdı

Reply
avatar