4 Haziran 2013 Salı

Bill Gates-Aamir Khan buluşması

Biri dünyanın en büyük yazılım üreticisi ve kurucusu diğeri ise Bollywood aktörü ama Bill Gates ve Aamir Khan tanıştığında bu sadece iki akraba ruhun buluşması gibiydi.


Hindistandaki ilk gününde Gates en sevdiği konuları( hayırseverlik, sağlık ve Hindistan'ın gelişimi) Aamir ile tartışabildiğine çok mutluydu.Thegatesnotes.com adlı blogunda 29 mayısta Gates Aamir ile tanışma ve Hindistanı saran sosyal konular hakkında konuşma konusundaki arzusunu dile getirmişti."Bollywood'un yıldızı ve aktivisti Aamir Khan ile tanışmayı da iple çekiyorum.Çocuk beslenmesi konusunda UNICEF elçisi olarak yaptığı işleri duymak istiyorum. Hindistanın yüzleştiği bazı ciddi konularda parlayan bir ışık niyetindeki Tv programı  Satyamev Jayate  hakkında da konuşmak istiyorum. ve eğer şanslıysam belki bana birkaç dans hareketi de gösterir."
Milyarder hayırsever:" Hindistan'ın en büyük haber ağlarından biri olan Yeni Delhi Televizyonundaki şovu için stüdyoda seyircilerin önünde bir soru-cevap bölümü çektik. Prannoy bana ve Bollywood yıldızı Aamir Khan'a hayırseverlik, sağlık ve Hindistanın gelişimi hakkında sorular sordu."
Gates ve Aamir daha iyi sağlık tesisleri için de ayrıntılı olarak görüştüler.
" Bollywood yıldızı Aamir Khan ile tuvaletleri konuştuk, hastalıkları yenmede uyduların nasıl yardım edebileceğini tartıştık." diye kendi bloğunda yayınladı.

"Bazı şeyler gerçekten değişti. Prannoyu görmeden hemen önce Hindistan milletvekilleri ve bakanları ile birkaç saatlik toplantılar yaptık. sağlık ve aşılar hakkındaki geniş kapsamlı konuşmalarımız hep özellikle hsatalıkların yayılmasını durdurmak için nasıl hareket edilmesi gerektiğine geldi konu, özellikle de tuvaletlere. " diye yazdı.
You can also find the link by clicking.

Related Posts

Bill Gates-Aamir Khan buluşması
4/ 5
Oleh