29 Nisan 2013 Pazartesi

"Hayatımda birçok hata yaptım." Aamir Khan 25.ci Yıl konuşması


Kariyerinde Taare zameen par, 3 idiots gibi birçok hite imza atan Bollywood Starı Aamir Khan , aynı anda tek film mantığı yüzünden bu sektördeki insanların onun kariyerinin yakında sona ereceğini söylediklerini belirtti.

Aamir Khan aktörlük kariyerine 8 yaşındayken oynadığı Nasir Hussain imzalı Yaadon ki baaraat (1973) ve Madhosh (1974) ile başladı. 11 yıl sonra Ketan mehta imzalı Holi (1984) ile aktörlük hayatına devam etti fakat bu film pek tutmadı.
Aktörün ik dikkat çekici başrolü 1988 yapımı Qayamat Se Qayamat Tak oldu. QSQT Aamir'in kuzeni ve Nasir Hussain'in oğlu Mansoor Khan tarafından yönetilmişti.
Aktör sektörde 25'inci yılını tamamladı ve Dil, Jo Jeeta Wohi Sikander  Hum Hai Rahi Pyaar Ke, Andaz Apna Apna, Rangeela, Ghulam, Sarfarosh, Earth, Lagan, Dil Chahta Hai, Sarfarosh, Rang De Basanti, Fanna, Taare Zameen Par, Ghajini, 3 Idiots ve diğerleri gibi dikkat çekici performanslar sundu.
" Ben sektörde 25 yılımı tamamlamaktan hem çok mutluyum hem de çok şaşkın. sektörde yeni olduğum zamanlarda kariyerimin nasıl ve nereye gideceği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bana aktörlerin hayatının 5 yılının halkın içinde geçtiğini daha sonra onları görmekten sıkılacağım söylendi." diyor Aamir Khan habercilere.
Aamir Khan filmlerini duyguları ile seçmek konusunda ısrarcı ve isim , ün ve para kazanmak için seçmiyor filmlerini ve filmi yaparkenki afiş çalışmalarını umursamıyor da .

"Benim film yaparkenki mantığım sektördeki birçok insan tarafından sorgulandı. hatırlıyorum ki Sektördeki birçok insan bana yakın zamanda bu tek zamanlı tek film mantığım yüzünden sektörden dışarı atılacağımı ve metodumun yanlış olduğunu söylediler. İnsanlar bana ve çalışma şeklime ateş püskürdüler. ama ben hiç vazgeçmedim ve kalbimi takip etmeye devam ettim." dedi.

Genellikle mükemmeliyetçi olarak adlandırılan Aamir Khan bu yıllar içinde kendini bir aktör olarak çok geliştirdi ve aile üyeleri tarafından da (ilk eşi Reena , şimdiki eşi Kiran Rao, annesi, babası, kardeşleri, sektördeki insanlar ve hayranları) deteklenerek bu zamana kadar birçok başarıya ulaştı.
" sektörde bu kadar yıl geçirmiş olmaktan dolayı çok şaşkınım, sanki dün başlamışım gibi. Aileme , arkadaşlarıma, yazarlara, yönetmenlere, teknisyenlere, yardımcı aktörlere ve tabiki unutulmayan hayranlarıma teşekkür etmeliyim, çok şükür ki onların destekleri ve sevgileri var."dedi.
Aamir'in başrolünü oynadığı ilk başarılı filmi Qayamat Se Qayamat Tak mart 1, 2013'te 25'inci yılını doldurdu.
" filmin 25inci yılını kutladığı için çok mutluyum. Aile ve yakın arkadaşlarım ve filmle alakalı olan insanlar ile bir araya geleceğiz. öncelikle oturup filmi izleyeceğiz ve bişeyler yiyeceğiz , eski günleri anacak ve eğleneceğiz" dedi.
büyük bir hit ile başladıktan sonra Aamir gişe desteği alamadığı ortalama filmler ile uzun bir süre uğraştı ama aktör içten ilerlemeye devam etti.
"Kariyerimde birçok hata yaptım ve kariyerime başarısız filmler de ekledim. ama her zaman hatalarımdan beni her zaman daha iyisini yapmaya zorlaya
cak ve hem kişi olarak hem aktör olarak geliştrecek birçok şey öğrendim. kariyerimdeki hiçbir filmden pişmanlık duymuyorum çünkü deneyimlerim bana çok şey öğretti." dedi.
" başarılarıma ve başarısızlıklarıma da eşit önem veriyorum. Hayatmda hiçbir zaman az kişinin yürüdüğü yoldan yürümekten korkmadım, risk almaktan korkmadım." diye ekledi.
Aamir Khan her yönden çok iyi yorumlar aldığı tv showu Satyamev Jayate ile tv kariyerine de başladı . Yalnızca kişisel olarak değil filmlerinde de güçlü mesajlar verdi.
"hiçbir zaman başarılı bir yıldız oalcağımı hayal etmemiştim. SAdece doğru hisstetiğimi yapmaya inandım ve sadece kalbimi izledim. bu hissettiğim iki nitelik beni sinema için tutkulu ve deli haline getirdi ama aynı zamanda geri teptiği de oldu ve bu tehlikeli. Ayrıca ben ziddi" ve duygusalım" dedi.

Çeviri : ilknur

Related Posts

"Hayatımda birçok hata yaptım." Aamir Khan 25.ci Yıl konuşması
4/ 5
Oleh

1 yorum:

30 Nisan 2013 01:34 delete

Yürü bee kim tutar seni :) inşallah hep böyle başarılı olur her şeyde..

Reply
avatar