10 Nisan 2013 Çarşamba

Aamir Khan'ın okul hayatı (Röportaj)




Genellikle Hint film endüstrisinin en zeki aktörü olarak adlandırılan Aamir Khan, okul günlerindeki çalışmalarında çok da başarılı değildi.Hatta oyun oynamaya daha meyilli olduğu için ev ödevlerini genellikle yapmazdı.Bunun sonucunda da öğretmenlerinden sık sık ceza alırdı.

“Ben okuldayken,müdür odasının önünde diz çökmek sıradan bir olaydı.[bizde tek ayak üstünde durma cezası onlarda dizin üstünde çökmek oluyor.Taare Zameen pardan hatırlayanlar olur] Birkaç kez sopayla dayak da yedim.Tuhaftır,dayak yediğinizde,acıyı hemen hissetmiyorsunuz.Ama 2 saniye sonra çok acıyor.Berbat bir şey.

Okul günlerini anımsadığında,sınavlarda ve testlerde düşük notlar aldığını söyledi Aamir.

“Sporla daha ilgiliydim.Bu yüzden ödevlerimi yapmayı hep unuturdum.Ayrıca düşük notlar problem yaratırdı benim için.Sürekli azar işitirdim.”

Şaşıracaksınız fakat Aamir üniversite eğitimi almadı.Okuldan hemen sonra Bollywood kariyerine geçiş yaptı.

“Sadece 12.sınıfa kadar eğitim aldım çünkü okuldan hemen sonra filmlere verdim kendimi.Bu yüzden ortalığı sallayan bir üniversite hayatım olmadı.Fakat 3 Idiots’un çekimleri sırasında öğrenci hayatını yaşadım ve çok hoşuma gitti.”

Çeviri için Nihan Dağ'a teşekkür ederiz.





Related Posts

Aamir Khan'ın okul hayatı (Röportaj)
4/ 5
Oleh

1 yorum:

Adsız
26 Temmuz 2013 18:53 delete

bizde okuyalım okuyalım çile çekelim şu sınavdı bu sunavdı diye koşturalım gıçımızdan terler aksın. sonra da iş bulamayıp evde oturalım. çok işe yaradı sanki okumak. insanda şans olacak şans. şans oldu mu ister oku ister okuma mutlaka bi yerlere geliyorsun.

Reply
avatar