16 Nisan 2013 Salı

Aaamir Khan ve Kiran Rao nasıl tanıştılar Cine Blitz röportajı




Aamir Khan ve Kiran Rao Lagaan setinde biraraya geldiler , aşık oldular ve bu gerçekle yüzleşip evlendiler-biz bundan memnunuz-

Onları tam olarak NE bir araya getirdi?
Aşk Tanrısı o vuruşu ne zaman yaptı?
İlk soruyu kim ve ne zaman sordu?
Bunlar önemli ancak bizim için bilinmeyen birçok detay var.
Sonuçta ,bu sadece aşk değil ,bir aşk hikayesi..
Bir öğleden sonra bu güzel çifti biraraya getirmeye karar verdik.
Aamir-Kiran aşkı nasıl demlenmiş okuyun ve öğrenin..En çarpıcı şeyleri..

Cine Blitz: Kiran ,Aamir ile tanışmadan önce onun oyunculuğu ile ilgili ne düşünüyordun?

Kiran: Bir Hint filmi olan Qayamat Se Qayamat Tak'ı izledim , Aamir'i orada gördüm ve filmi daha çok sevdim. Ne güzel film ,ne güzel müzik ,ne güzel oyunculuk ve ne şirin çocuk dedim. Ama ondan sonra onun birçok filmini izlemedim. Sonra onun bir filmini gördüm Jamia'dayken. Benden Rangeela filmi üzerine bir makale yazmam istendi. Bu kadar beğeneceğimi beklemiyordum , filmden gerçekten çok keyf aldım. Eğer benden yazmam istenmeseydi oraya gidemeyecektim ve onu göremeyecektim. Yazıyı yazabilmek için onu tekrar tekrar izledim ve daha da ilginç gelmeye başladı bana. İşte o zaman 'şahane performans' dedim. Yine de hayranlık gibi birşey değildi benimki, çünkü onun çalışmalarını çok iyi bilmiyordum.

Cine Blitz: Dedikodu yazılarından okuduğun kadarıyla Aamir ile ilgili nasıl bir izlenim edindin?

Kiran: Edindiğim tek izlenim ,onun bu endüstride az olan iyi oyunculardan biri olduğuydu. Dedikodular Hintçe filmi sayfasına gelseydi çevirip diğer sayfaya geçecektim. Şimdiye kadar hiç dedikodu sayfalarına bakmadım , hiç ilgim olmadı. Hala da önüme geldiğinde çeviririm. O gerçekten mükemmelliyetçi biri ve ben bununla ilgili hiçbir şey bilmiyordum onunla tanışana kadar. o zamana kadar da ben sadece onu iyi bir oyuncu olarak biliyordum.

Cine Blitz: Onunla şahsen tanıştığındaki ilk izlenimin neydi?

Kiran: Onun tarafından üretilen bir sinema filminde çalışma fikri karşısında oldukça şaşkınlığa düştüm. Benden çok uzakta olan bir yıldızı tutacaktım. Bhuj'a bir keşif için otobüsle yolculuk yaptığımız zaman, süperstar Aamir otobüsteydi, hem de bizim otobüsümüzde. Bu, teknisyen ve ekip üyeleriyle dolu bir otobüs olduğu için , bu otobüste olma ihtimali çok düşüktü. Ama Aamir otobüsteydi ,tüm asistanlara isimlerini sordu ,onlarla sohbet etti , kendini tanıttı. Onun çok rahat ve çok normal biriymiş gibi davranması beni çok etkiledi. Onun tavırlarında hiçbir ayrım yoktu. Bu izlenim onunla Lagaan'da çalışırken oldu. Onun etrafı güvenlik görevlileriyle çevrili ,fakat bir insan olarak ayakları yere sağlam basıyor.Onda ,kendini beğenmişlik ya da asistanlarla konuşmam gibi bir izlenim yok , hiçbiri yok hem de. Tüm bu olanlardan önce de benim için sadece bir aktördü.

Cine Blitz : Aamir , ilk defa otobüste gördüğün bu gülen gözlüklü kız ile ilgili ne düşündün? 

Aamir : Otobüste herkese merhaba dediğimi ve Kiran’ın da oyunculardan sorumlu üçüncü asistan olduğunu hatırlıyorum. Sabah ilk iş olarak onu görmem gerekiyordu çünkü o kostüm ve makyajdan sorumluydu. Onun görevi , saçlarımızı ve makyajımızı yapmak , kostümlerimizi hazırlayıp bizi sete hazır hale getirmekti. Ve bunlar hazırlanırken de biz oyunlar oynardık. 

Kiran : Evet , bina isimleri oyunu. 

Aamir : Kiran ile ilgili genel izlenimim , onun gerçekten çok kibar , sıcak , mutlu , parlak ve eğlenceli bir kız olduğuydu. İyi huylu biri. Lagaan filminde Bhuvan karakterini canlandırırken taktığım küpeler aslında onun küpeleriydi.. Karakter için alınan hiçbir küpe beni memnun etmedi. Onları kostüm departmanında fark ettim. ‘Yaar , küpelerini çok beğendim ,onları dışarıda takabilir miyim?’ diye sordum. Hemen Bhuvan için doğru bir küpe olduğunu hissettim. Ona küpeleri aldığımı söyledim. Onun küpelerini kendi çantama koyduğum an, işte onu farkettiğim andı. Fakat çekim sırasında Ashu ve Amin ile daha fazla vakit geçirdiğim için Kiran ile arkadaş ya da onun gibi bir şey olmadık. Onu gerçek anlamda tanımam kola reklamından sonra oldu. Lagaan sonlandı ve ondan sonra biz pek görüşmedik. 

Kiran : - Aamir’e dönerek söylüyor - O reklamdan önce Dil Chahta Hai de karşılaşmıştık. Goa çekimleri sırasında onlar için bazı işler yapıyordum. İşte o zaman onunla tekrar bir araya geldik ve benden aldığı küpeler karşılığında bana bir çift küpe borçlu olduğunu hatırlattı. Aamir ve Reena dışarı çıkıp bana Taj dükkanından küpe aldılar. 

Aamir : ‘Arre yaar , onun için en iyisi bu küpe’dedim. 

Cine Blitz : Aşk baharı ne zaman başladı ? 

Cine Blitz : Aşk baharı ne zaman başladı ? Kiran : 2003 de. Lagaan’dan sonra cola reklamı için beraber çalıştık.. Reklam süresince daha fazla vakit geçirmeye başladık. Ve o boşandıktan sonra da biz çıkmaya başladık. Uzun vadeli bir ilişkiye hevesli değildik. Sadece sıradan bir ilişki yaşıyorduk. Kısa görüşmeler sonrasında ona aşık olmaya başladım. Bu kısa görüşmelerden beklentim yoktu. 

Aamir : Biz ilk çıkmaya başladığımızda neler hissettin ? (Aamir Kiran’a soruyor) 

Kiran : Başlangıçta da gerçekten hoşlanıyordum. Onun çok iyi biri olduğunu düşündüm. Görüşmemizden yalnızca birkaç ay sonra ona daha çok ilgi duymaya başladım. Sonra kendime ‘onu daha iyi tanımak istiyorum ’ dedim. Onun tüm özellikleri ortaya çıkmaya başladı ve ilgim daha da arttı. Nasıl biri olduğunu merak ettiğim için başlangıçta , sadece ilgiydi , yani o zamanlar aşık değildim..Ama yine de ona çok erken aşık oldum. Birkaç ay onunla vakit geçirdikten sonra hemen ona bağlandım. Aamir : Evet ,kola reklamında tanıştık. O zamana kadar Reena ile ayrılmıştık, Kiran ile reklam çekimi için sırt sırta verdik. Reklam üzerinde çalışırken bazı ortak arkadaşlarımız vardı , Kiran da aynı bölgede yaşıyordu –Bandra- bir araya geliyorduk. Ve sonunda çıkmaya başladık. Boşlukta olduğum , çok hassas ve etrafıma zarar verdiğim bir dönemdeydim. . Başka bir ilişki yaşamak istemiyordum , hazır değildim. Yani onunla tanıştığımda kararlı bir ilişki içine girmek için uygun bir zaman değildi...

Çeviri :Yasemin Soylu

Related Posts

Aaamir Khan ve Kiran Rao nasıl tanıştılar Cine Blitz röportajı
4/ 5
Oleh

8 yorum

16 Nisan 2013 20:13 delete

ayy şimdi ölecem yarabbim yaa adamla öylesine çıkmış sonuca bak!! la bu adamla öylesine çıkılır mı bee ölesiye çıkılır!!

Reply
avatar
Adsız
29 Mayıs 2013 16:27 delete

Allah çirkin şansı versin.

Reply
avatar
Adsız
29 Mayıs 2013 23:37 delete

çok çirkin bi kadın nasıl evlenir onunla :(

Reply
avatar
31 Mayıs 2013 18:55 delete

Son cümlede demişki (yeni bir ilişki için uygun zaman değildi)
Aamir sağlıksız bir karar vermiş RESMEN ve sonradanda dönememiş demekki.....

Reply
avatar
25 Haziran 2013 02:45 delete

gençler abartmayın kadın çirkin olabilir ama içi iyidir.. aamir'in filmlerini izliyorsanız neden böyle birini seçtiğini anlamanız lazımdı. yapmayın..

Reply
avatar
gizem
1 Aralık 2013 03:49 delete

doğaya aykırı yaa okadınla evlenmemeliydi.. romantik hint filmlerine olan aşkımı öldürdüleryaa çünkü hint filmlerinde oyanayan kızlar çoook güzeller.. bu gerçek beni mahvetti..

Reply
avatar
Adsız
29 Ocak 2014 17:10 delete

hakkaten yaa :)))

Reply
avatar
Adsız
14 Mart 2014 16:31 delete

Bence abartıyorsunuz birbirlerini çok seviyorlarsa kimseye söz düşmez.

Reply
avatar