31 Mart 2013 Pazar

Aamir Khan'ın kendi anlattığı muhteşem bir hikaye




''Ben gençken profesyonel olarak tenis oynadım. 
Aynı zamanda Maharashtra'nın en iyi oyuncularından biriydim. Her
seferinde, oynadığım maçın ardından eve geldiğimde, annem bana 'Ee, galip 
mi geldin yoksa mağlup mu?' diye sorardı. Genellikle maçları 
kaybetmediğim için, ona hep: 'Kazandım' diye cevap verirdim. Bir 
keresinde yine kazandığım bir maçın ardından eve geldim, annem bana 
yine aynı soruyu sordu, ben de ona aynı yanıtı verdim. Sonra annem bana 
döndü ve benim olaya bambaşka bir açıdan bakmamı sağladı, bana: 'Düşündüm 
de, acaba kaybeden takımdaki gençler de evlerine gittiğinde, anneleri 
onlara kazanıp kaybettiğini sorduğunda, kaybettiklerini nasıl 
söylüyorlar?'

O zaman anladım ki, yaşaılan her şeyin bir 'diğer yüzü' var.
O günden beri yaptığım her şeyde karşımdakinin hislerini düşünmeye,
onların düşüncelerini de önemsemeye başladım. Yaşadığım
her olayın 'diğer yüzünü' de düşünmeye başladım...''


Çeviri: ekimdevrimi

Related Posts

Aamir Khan'ın kendi anlattığı muhteşem bir hikaye
4/ 5
Oleh