24 Mart 2013 Pazar

Aamir Khan'ın Kadınlarla İlgili Düşündükleri - Röportaj




- Bayan Partnerlerinizi Nasıl Buluyorsunuz?
Asin,Madhuri, Juhi, Kareena, Rani, Preity. Ben "hepsini etkileyici buldum ama evet, bunun ötesine gitmemiştir.


- Sizin Başka Bir özelliğiniz daha var evlendiğiniz kadınlar hep çalışan bayanlar bunun bir nedeni var mı?
Evet,Bu doğru.(gülüyor..)Aslına Bunu hiç düşünmedim.Sanki çalışan kadınlara ilgi duyuyorum gibi görünebilir ama bu doğru değil..
Eski Eşim ve Yeni Eşimle ilk tanıştığımda onların çalıştığını bilmiyordum..Sonradan öğrendim tabi ama çalışmaları beni her zaman mutlu etti.Hayata karşı tek başlarına güçlü olmaları,onlara duyduğum saygıyı arttırdı..

- Eski Eşiniz kullanmamıştı Ve Yeni Eşiniz de Sizin soyisminizi kullanmıyor neden ?
Evlendiğim Eşlerimin benim soyismimi kullanmalarına gerek yoktu onlar zaten kendi soyisimleriyle tanınmış insanlardı..Reena KHAN değil Reena Dutta - Kiran KHAN değil Kiran Rao Kendi soyadlarıyla güçlüydüler onlar..Bende asla karşı çıkmadım..

- O zaman Güçlü kadınlar sizi etkiliyor?
Evet,bu doğru..Her zaman etkilenmişimdir..
Örneğin annem, kuzenim Mansur (İmran'ın annesi), o çok başkadır Biz her zaman onunla çok yakın olduk..


"Annem kadınlarla çok kibar konuşun ama sizi aldatmasına izin vermeyin,"der.(gülüyor.) "O, çok hassas bir kişi çok yumuşak kalpli biri zamanda, ama aynı zamanda güçlüydü de. Mansur annesi (Nasir Hussain'in karısı), Asha hala, o da çok güçlüydü. Hepsi bir şekilde beni etkiledi. "

Related Posts

Aamir Khan'ın Kadınlarla İlgili Düşündükleri - Röportaj
4/ 5
Oleh