20 Eylül 2013 Cuma

Aamir Khan:"Rekor kırmak ile ilgilenmiyorum!"

Bollywood'un ünlü yıldızı ve yapımcısı Aamir Khan, bu yılın en çok beklenen filmlerinden biri olan Dhoom 3 için, ne kadar rekor kıracağının kendisi için pek önemli olmadığını söyledi.

Bazı kaynaklara göre Aamir'in ShahRukh Khan'ın Chennai Express filminin rekorlarını Dhoom 3 filminin kıracağını söylemiş. Ama yorumlarında Aamir Khan "Rekor kırma olayları ile ilgili değilim.Ben bir sanatçıyım ve beni mutlu eden şey izleyicilerime iyi zaman geçirtmek onları duygusal açıdan memnun etmek.Ben izleyicilerimin sevgisini kazanmak istiyorum." dedi.
Aamir'in son filmi Talaash her ne kadar performans açısından takdir toplasa da gişe sonuçları olarak bekleneni vermemişti. Ama aktör zaten Gişe sonuçlarına inanıyor , aksi taktirde bunun izleyicilerin övgüsüne ters olacağını düşünüyor.
Dhoom 3'te karşımıza ilk kez tamamen negatif bir rolde çıkacak olan Khan "Ben kendimle yarışmayı ve daha önce hiç yapmadığım şeyleri yapmak istiyorum.İzleyicilerimi şaşırtmak istiyorum. Yapmak istediğim şeyler bunlar."diyor.
Aamir bir ay süren Avustralya'daki derslerden sonra yakın zamanda Mumbai'ye döndü. Avustralya'da özel bir dans türü öğrenmek için bulunuyordu.
Abhishek Bachchan , Uday Chopra ve Katrina Kaif'in de başrolde olduğu YRF yapımcılık imzası taşıyan film Hindistan'da 20 Kasım'da gösterime girecek.
Son haberlere göre Dhoom 3'nin Türkiye'de gösterilme imkanını da sayarsak, Türk hayranlar olarak Aamir'i ilk defa beyaz perdede görebilmiş olacağız.
Haber:ilknur

Related Posts

Aamir Khan:"Rekor kırmak ile ilgilenmiyorum!"
4/ 5
Oleh

2 yorum

Adsız
20 Eylül 2013 12:31 delete

20 kasım deell 20 aralık :-D

Reply
avatar
Adsız
22 Eylül 2013 18:00 delete

o hindistandaki tarih

Reply
avatar