21 Eylül 2013 Cumartesi

Aamir Khan , Shahrukh Khan'ın Tv showlarındaki yüksekliğinden etkilenmiyormuş !

"Ben, Amitab'in Kaun Banega Crorepatisi'ni sevdim, Hrithik'in dans gösterisini de.Bigg Boss'u izlemedim, ama Salman'ın Dus Ka Dumu'nu izledim ve sevdim.
Ben bu gösterileri izlemeyi sevdim" diyen Aamir Khan, Shahrukh Khanı'ın gösterilerinin herhangi bir söz söylemediii.

Shahrukh Khan 'KBC 2', 'Kya Aap Panchvi Paas Se Tez Hain?’ ve ‘Zor Ka Jhatka’ yaptığı en son Tv showları bunlardı.

Özellikle Shahrukh Khan'ın programları hakkında Aamir'e görüşünü sorduklarında, aktör yine bunu cevaplamaktan kaçınarak, ev sahbi olmaktan çok oyun programlarına katılınca daha mutlu olduğundan bahsetti.

Aamir'in bu kaçamak cevapları, açıkça Shahrukh Khan'ın Tv showlarındaki yüksek başarısını düşünmek istemediğini, bu yaptığı ise çevreden anlaşıldığı kadarıyla onu çok kibarca kötülemek diye değerlendirildi.

Çeviri: pyar impossible

Related Posts

Aamir Khan , Shahrukh Khan'ın Tv showlarındaki yüksekliğinden etkilenmiyormuş !
4/ 5
Oleh